فرماندار انزلی : بازسازی و ساماندهی سریع گلزار شهدای انزلی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش عصرکاسپین، فرماندار انزلی با بیان اینکه در وهله نخست باید طرحی برای گلزار شهدا مصوب شود، گفت: بازسازی و ساماندهی سریع گلزار شهدای انزلی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بندر انزلی، میر شمس مومنی‌زاده، فرماندار انزلی در جلسه ساماندهی قبور شهدای شهر انزلی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: گلزار شهدا به عنوان یک مکان مقدس مورد توجه و حساسیت همه مردم و افکار عمومی است.
وی با بیان اینکه در جریان بازدید استاندار و معاون عمرانی استانداری از گلزار شهدای انزلی این دستور توسط استاندار گیلان صادر شد که حتما بازسازی این مکان به صورت کامل تا پایان سال ۹۶ انجام شود، افزود: این موضوع از حساسیت بالایی برخوردار است و باید به زودی به سرانجام برسد.
فرماندار شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه سازه‌های گلزار شهدا سال ۸۶ به دلیل بارش برف تخریب شد، گفت: شهدا دین بزرگی را بر گردن ما دارند لذا باید با ساماندهی گلزار شهدا یاد و خاطره آنان را برای همیشه زنده نگه داریم.
مومنی‌زاده با بیان اینکه در وهله نخست باید طرحی برای گلزار شهدا مصوب شود، تصریح کرد: باید همه مسئولان مربوطه به یک اجماعی در طراحی آن برسند تا بتوان به راحتی اجرا شود.
وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به بازسازی و ساماندهی گلزار شهدایی که جسم و جان و مال خود را در راه حفظ اسلام و مرز و بوم وطن اسلامی نثار کردند بر همه ما لازم و ضروری است.

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه