افتتاح ۲واحد پذیرایی در رشت

به گزارش عصرکاسپین، با افتتاح ۲ واحد پذیرایی در رشت زمینه اشتغال مستقیم بیش از۸۰نفر فراهم شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان؛حسین میرزایی در تشریح این خبر اظهار کرد: پروژه رستوران وحید بعنوان یکی از بهترین تاسیسات پذیرایی در شهرستان رشت در زمینی به مساحت۳۰۰متر مربع و با اعتباری بالغ بر۶۰میلیارد ریال احداث و راه اندازی شد.
وی با بیان اینکه واحد پذیرایی مذکور دارای دو طبقه است، به ظرفیت ۲۰۰صندلی فاز اول اشاره کرد و افزود: به زودی فاز دوم با ظرفیت ۱۵۰صندلی به بهره برداری می رسد.
این مسئول همچنین به افتتاح واحد پذیرایی زوفا با زیرنای۵۰۰ مترمربع در رشت با میزان سرمایه گذاری ۵۰میلیارد ریال و ظرفیتی قریب به ۱۴۰نفر اشاره نمود و افزود: با افتتاح این واحد پذیرایی که در۳طبقه تجهیز شده زمینه اشتغال۴۲نفر فراهم گردید.
میرزایی توسعه مراکز پذیرایی را امری مهم در توسعه گردشگری قلمداد کرد و گفت: غذا یکی از حامل های اصلی فرهنگ هر جامعه به شمار می آید و با توجه به تنوع غذایی گیلان، گردشگران رقبت بیشتری به سرو غذا در رستوران ها و اماکن پذیرایی این استان دارند.
این مسئول تنوع بخشی در منوی غذای اماکن پذیرایی را یک ضرورت خواند و اذعان داشت: باید تلاش شود تا علاوه بر کیفیت ، با استفاده از داشته های متعدد و کم نظیر گیلان در زمینه خوراک و غذا موجبات جلب رضایت مشتریان را فراهم نمود.

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه