شهردار جدید خمام : برای حل مشکل مردم نیازی به نگاه‌های سیاسی نداریم

عصرکاسپین ، ‍ ‍ شهردار جدید خمام با تقدیر از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر خمام در دوره پنجم ابراز امیدواری کرد تا با کمک و همراهی یکدیگر قدم‌های مثبتی برای خمام برداشته شود.
موسی فکور با بیان اینکه رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده و دوره‌ی رفاقت آغاز گردیده است، تصریح کرد : همه باید در کنار یکدیگر بوده، چرا که مردم از ما خدمت می‌خواهند.

به گفته‌ی وی، خدمت واژه‌ی مقدسی است و در عمل باید خدمت‌گذاری ما به مردم تجلی پیدا کند.

شهردار خمام ایجاد شکاف بین مردم و مسئولیت را هدف دشمن عنوان کرده و گفت : هر کدام از ما به عنوان مدیر یا مسئول گامی برای مردم برداشته و دل مردم را راضی نماییم در حقیقت جهاد کرده‌ایم.

به گفته‌ی فکور، باید در کنار یکدیگر و ضمن کنار گذاشتن همه‌ی نگاه‌های سیاسی و سلیقه‌ای فقط و فقط به فکر خدمت به مردم باشیم، چرا که برای حل مشکل مردم نیازی به نگاه‌های سیاسی نداشته و صداقت، پشتکار، همت و همراهی نیاز است.

این مسئول با بیان بخش و شهر خمام منطقه‌ی کوچکی نیست و برخی می‌گفتند شهر خمام برای شما کوچک است، به آنان پاسخ داده‌ام که خمام مردمان بزرگی دارد و برای خدمت کردن نیازی به بزرگی و کوچکی نیست.

موسی فکور شهر خمام را یازدهمین شهر از نظر جمعیت در بین شهرهای استان گیلان برشمرده و با اشاره به قرارگیری آن در بین رشت و انزلی، اذعان داشت : توقعات و مشکلات زیادی وجود داشته و درآمد شهری جوابگوی مشکلات نمی‌باشد، لذا از مسئولین بالادست تقاضای نگاه ویژه داشته و البته از فرماندار تقاضا داریم بازدید وزیر راه از خمام را در برنامه‌ی سفر وزیر قرار دهند.

به گفته‌ی وی، در بحث خیابان‌ها، مشکلات ترافیکی، فضای سبز، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و … اقداماتی لازم است و در این خصوص از همه‌ی مردم تقاضا داریم دست ما را گرفته، همراه و یاری‌گر ما باشند، چرا که ارتباط شهرداری با مردم یک ارتباط دو سویه است.

فکور در پایان با بیان اینکه درب شهرداری به روی همه باز است، خاطرنشان کرد : از نظرات، ایده‌ها و پیشنهادات استقبال خواهیم کرد.

در پایان مراسم حکم انتصاب موسی فکور به عنوان شهردار خمام به وی اهدا شد و از علیرضا پورهادی، ابراهیم رنجبر، جلیل غیاثی و علی‌اصغر امیری با اهدای لوح یادبود تقدیر گردید.

خبرنگار ماندانا پرویزی

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه