فرماندار رودسر :رشد ۵۴درصدی بودجه عمرانی رودسر

عصرکاسپین ، امیر جانبازی رودسری در نشست کمیته برنامه ریزی از رشد ۵۴درصدی بودجه عمرانی این شهرستان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد،
وی افزود:بودجه عمرانی رودسر امسال بیش از ۳۰میلیارد تومان است که در مقایسه با سال قبل ۵۴درصد رشد را نشان می دهد.
وی اعتبار تخصیصی را از محل تملک دارایی های سرمایه ای، دو درصد نفت و گاز، ماده ۱۸۰و… اعلام کرد.
وی اظهار کرد:فرایند انجام پروژه ها باید به گونه ای تعریف شود که نیاز به اصلاح موافقت نامه ها نباشد این رویه مطمئنا باعث تاخیر در انجام پروژه ها می شود.
فرماندار رودسر با تاکید بر ضرورت تلاش مدیران دستگاها برای جذب تخصیص کامل اعتبارات از آنان خواست در تعامل و هماهنگی با مدیران استان بالای متوسط استانی را در نظر بگیرند و به عبارت دیگر جذب حداکثری تخصیص ها را از دستگاه خود مطالبه کنند.
جانبازی رودسری در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه شدید از برخی رسانه های مغرض در شهرستان که در صدد کم اهمیت جلوه دادن خدمات دولت هستند از رسانه های منصف خواست با تبیین بیان عملکرد و خدمات دولت به تنویر و روشنگری افکار عمومی بپردازند.
وی رسانه ها را به اصل رعایت انصاف و پرهیز از بداخلاقی فرا خواند و گفت :اصل انصاف در رسالت خبری را سرلوحه کار خود قرار دهید و بی انصافی قلم نزنید.
وی در خاتمه سخنان خود از اختصاص اعتبارات مناسب از محل مدیریت بحران برای مرمت و بازسازی بخش های خسارت دیده از سیل اخیر در این شهرستان خبر داد.

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه