عصرکاسپین ، شانزدهمین جلسه رسیدگی به شکایات به ریاست اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.
در این جلسه مهندس اکبر مهم ترین هدف شرکت گاز را کسب رضایت حداکثری مشترکین عزیز عنوان نمود و از افزایش سطح کیفی خدمات در مجموعه شرکت با اجرای پروژه های کیفی مختلف خبر داد.
وی اظهار داشت: راه اندازی سامانه تلفنی اختصاصی شرکت گاز گیلان در بستر سامانه ۳۴۱۴ در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکین عزیز یکی از اهداف کیفی مهم شرکت می باشد و از همه همکاران میخواهم در جهت تسریع روند اجرای این مهم تلاش نمایند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان بر لزوم استفاده تمام نیروهای کنتورخوان، گازبان، امداد و وصول مطالبات از کارت شناسایی و لباس فرم تاکید نمود.
در ادامه جلسه گزارش بررسی شکایات و پیشنهادات آبان ماه ۹۶ به سمع و نظراعضای کمیته شکایات رسانده شد و علاوه بر موضوعات مطروحه مقرر گردید تا درخصوص درج مهلت پرداخت و تاریخ دوره در صورتحساب های ارسالی از سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۹۴ اقدام لازم صورت گیرد.