نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تولیدکنندگان دارو و لوازم پزشکی در گیلان

عصرکاسپین ، در راستای برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان و به منظور توسعه ارتباط حوزه سلامت با صنعت، نشست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعضای انجمن صنفی کارفرمایی تولید دارو، لوازم پزشکی و بهداشتی و اعضای انجمن تخصصی همگن دارویی و شیمیایی استان گیلان در محل سالن اجتماعات دانشکده داروسازی برگزار شد.

در این نشست همگرایی با صنایع دارویی جهت تامین نیازهای پژوهشی و آموزشی حوزه سلامت و نیز تقویت و گسترش پایان نامه ها و طرح های پژوهشی محصول محور به عنوان برنامه های حایز اهمیت در حوزه ارتباط با صنعت معرفی شد.
دکتر احسان ابوطالب- رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر توسعه فعالیت های مشترک علمی و فناورانه جهت پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بر پتانسیل ها و ظرفیت های حوزه صنعت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اشاره کرد و خواستار توسعه همکاری در این زمینه شد.
محمدرسول سماکچی – رییس انجمن تولید دارو، لوازم پزشکی و بهداشتی استان گیلان نیز در این برنامه ضمن ابراز خرسندی از توسعه ارتباط حوزه سلامت با صنعت و افزایش پروژه های محصول محور، گفت: استفاده از این ظرفیت و افزایش ارتباط تا حصول نتایج ملموس می تواند بستر مناسبی برای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در گیلان باشد.

در پایان این نشست مقرر شد؛ گسترش ارتباطات، اجرای پروژه های مشترک و برگزاری جلسات مداوم ماهانه در اولویت کاری دو طرف قرار گیرد. همچنین، مدیران ارشد واحدهای تولیدی کاسپین تامین، بهوزان، گیلارانکو، فومن شیمی، نیوساد، داروگر، گلسرا، بهداشت کار، لوازم طبی ایران، داروپوش و شهاب شیمی پارس از حاضرین این نشست بودند. در پایان اعضای جلسه از آزمایشگاه ها و امکانات دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بازدید شد.

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه