شورانشینان برای بررسی استعفا شهردار رشت جلسه تشکیل دادند

عصرکاسپین: شورای اسلامی شهر رشت صبح امروز دوشنبه اول مرداد ماه چهل و نهمین نشست خود را تشکیل دادند تا به بررسی یکی از مهمترین موضوعات روز یعنی استعفای مسعود نصرتی شهردار رشت بپردازند. چهل ونهمین جلسه شورای کلانشهر رشت با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط ساعد اصلانی در عمارت حاج میرزا خلیل رفیع آغاز شد. امیرحسین علوی ریاست و فاطمه شیرزاد منشی گری شورا را بر عهده دارند. گمانه زنی های داخل شورا حکایت از سرپرستی جمشیدپور دارد!
فاطمه شیرزاد به عنوان منشی جلسه بخشی از وصیت نامه شهید سر افراز علی اکبر اسدی را قرائت کرد. امیر حسین علوی ریاست شورای شهر رشت ضمن عرض خسته نباشید به اعضای شورا شهادت ۱۱ تن از مرزبانان را تبریک و تهنیت و برای خانواده این شهیدان آرزوی صبر و شکیبایی کرد. رئیس شورای شهر رشت در ادامه با تبریک ولادت امام رضا(ع)، عملیات مرصاد را مثال واضحی از هوشیاری جوانان دانست و گفت: جوانان ما همچون گذشته هوشیار و در صحنه ظاهرند.
وی ادامه داد: بر خود واجب می دانم نکاتی را در خصوص آمدن، ماندن و رفتن دکتر نصرتی بیان کنم. ایشان در یک حرکت دمکراتیک و آزادانه به عنوان شهردار شهر رشت انتخاب شدند.
رئیس شورای شهر افزود: شورا در این مدت با شهرداری و شخص شهردار همکاری کامل داشته است. مصوباتی که با مبالغ بالا در شورا گویا به تصویب رسیده، شاهد این ادعا است. نصرتی اگر بماند همچنان شورا آمادگی همکاری کامل را دارد. اظهارات بنده ۲ بخش دارد. بخش اول صحبتهایم معطوف به مدیران شهرداری است که در زمان سرپرستی می بایست بهترین نحو خدمات رسانی را داشته باشند تا هرج و مرج پیش نیاید. بخش دوم صحبتم هم با مردم شهر رشت است و می خواهم مردم بدانند که ۱۱ عضو شورا همیشه در حال خدمت به مردم هستند و امادگی دفاع از حقوق شهروندی را دارند.
فاطمه شیرزاد به عنوان ناطق بعدی ایام ولادت امام رضا و حضرت معصومه را تبریک گفت. وی از حضور مردم و استقبال پر شور آنان از خدام حرم رضوی تشکر کرد. شیرزاد با درود فرستادن به روح شهدای مرصاد صحبت های خود را پیرامون استعفای شهردار رشت ادامه داد. وی ادامه داد: روزی از بین تمام گزینه های موجود اقای نصرتی را انتخاب کردیم و حال بعد از یک سال قرار است با رفتن شهردار موافقت کنیم. بنده از همکاران خود تقاضا دارم در این دوره سرپرستی با داشتن جلسات منظم برای انتخاب شهردار، فرد قابل اطمینانی را به عنوان شهردار رشت برگزینند.

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه