آغاز نخستین دوره رقابت های والیبال ساحلی جوانان قهرمانی کشور در منطقه آزاد انزلی

عصرکاسپین, نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی جوانان قهرمانی کشور به میزبانی منطقه آزاد انزلی در مجموعه ی ورزشهای ساحلی زنده یاد سیروس قایقران آغاز بکار کرد.

بنا بر این گزارش ۲۲ تیم از ۸ استان کشور در این دوره مسابقات والیبال ساحلی از روز یکشنبه ۲۱ مرداد الی سه شنبه۲۳ مرداد ماه با همکاری این سازمان و هیات والیبال استان گیلان و با حضور نمایندگان فدراسیون والیبال و همچنین دکتر انصاری دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشهای ساحلی زنده یاد سیروس قایقران با یکدیگر رقابت میکنند.

گفتنی است: مربیان رسمی و استعداد یاب های فدراسیون والیبال کشور نیز برای شناسایی و انتخاب بازیکنان برتر جهت دعوت به ارودی تیم ملی و شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی در این مسابقات حضور دارد.

مسابقات والیبال ساحلی جوانان قهرمان کشور در فضای مناسب ، استاندارد و در کنار دریای خزر در مجموعه ورزش های سیروس قایقران که یکی از مجهز تزین مجموعه های ورزشی ساحلی کشور است با حضور گسترده علاقه مندان ، تماشگران و عوامل فنی تیم ها همراه با پوشش رسانه ایی گسترده برای اولین بار در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی درحال برگزاری است.

لازم بذکر است منطقه آزاد انزلی تاکنون میزبان بسیاری از مسابقات و رویداد های ورزشی در سطح بین المللی و ملی به منظور توسعه فعالیت های ورزشی ، افزایش توریسم ورزشی ، شناسایی استعدادهای ورزشی منطقه و کشور،کاهش ناهنجاریهای اجتماعی و حمایت از جامعه ورزشکاران بر عهده داشته و با توجه به زیرساخت های مناسب ایجاد شده و در راستای استمرار حمایت از ورزشکاران و رشته های ورزشی در آینده نیز میزبان مسابقات ورزشی به ویژه در ورزشهای آبی و ساحلی در سطوح مختلف ملی و بین المللی خواهد بود.

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه