رییس شورای شهر رشت :دراجرای آسفالت با عدم تأمین مصالح مواجه هستیم

عصرکاسپین, رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای رشت در ساختمان شورای رشت با اشاره به نزدیک شدن آخرین جلسات دوره نخست فعالیت شورای پنجم رشت اظهار کرد: با تمامی فراز و نشیب‌هایی که طی یک سال گذشته رقم خورده مجموعه همکاران شورایی تلاش خود را به‌منظور هدایت فضای مدیریت شهری در راستای رفع مشکلات به کار گرفته‌اند.
سید امیرحسین علوی با بیان اینکه در مباحثی ازجمله اجرای آسفالت به‌واسطه عدم تأمین مصالح با مشکلات فراوانی مواجه هستیم افزود: انجام پرداخت‌ها به مجموعه پرسنل شهرداری رشت همواره از دغدغه‌های اعضای شورا بوده و بارها دراین‌باره تذکر داده‌شده است.
وی با تأکید بر اینکه بستر برنامه‌ریزی و اجرا و تحولات در شرایط دشوار فعلی برای حضور سرمایه‌گذاران و توسعه شهری فراهم‌شده است بیان کرد: کمیسیون‌های تخصصی شورا پیگیر مشکلات فعلی شهر بوده و اقدامات خوبی در راستای جذب سرمایه‌گذار انجام‌شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت فضای فرهنگی شهر را فضایی آرام دانست و گفت: برپایی تئاتر دائمی خیابانی ازجمله مواردی است که در شهر رشت با پیشینه غنی فرهنگی بسیار موردتوجه بوده و این اقدام تأثیر فراوانی در نشاط جامعه ایفا می‌کند.

شورای شهر رشتعلوی
دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه