بهراد ذاکری : بهتر است عضو شورا برای شهرداری کاندیدا نباشد

عصرکاسپین ، اختصاصی ؛ بهراد ذاکری عضو جدید شورای اسلامی شهر رشت که به تازگی جایگزین شکریه شده است در خصوص استعفای نصرتی شهردار رشت ، مخالف پذیرفتن استعفا بود وشهردار را موظف به ارائه گزارش عملکرد میدانست.ذاکری اعتقاد داشت که شهردار باید استیضاح شود.بهراد ذاکری در گفتگویی با عصرکاسپین پاسخگوی سوال خبرنگار ما بود.
درخصوص حمایت شما از یک کاندیدا خانم ،به عنوان شهردار دلیل خود را بفرمایید.
در مورد سرکار خانم مقیمی و پیشنهاد من دلیل این کار صرفا خانم بودن ایشان نبوده بلکه رزومه درخشان و بینش و توانایی ایشان در حوزه اقتصاد که میتواند منتج به تحول در شهرداری رشت گردد ملاک اصلی است.به شخصه معتقدم حضور ایشان در شهرداری رشت از جهت دیده شدن توانایی و شایستگی های بانوان بسیاری که تنها به علت جنسیت توانایی های آنان در طی این سالها عادلانه دیده نشده است، میتواند سبب تغییر نگاه کلانی گردد که من را در این انتخاب مصمم تر میکند.
خیلی از منتقدین به بعضی از اعضا شورا ،معتقدند که پروژه گذر از نصرتی از ابتدا برنامه ریزی شده بود.نظر شما چیست؟
اقای نصرتی مدتها بود که در حال رایزنی برای انتقال به سمت دیگری بودند و من اساسا با این نظر مخالفم.در مورد صورت سوال هم فکر میکنم اگر بگوییم برخی از منتقدین به واقعیت نزدیک تر باشد.
نظرشما درخصوص تلاش دوعضو شورا برای تصدی شهرداری چیست؟
تا کنون این مورد به طور رسمی انجام نشده است.
در پاسخ به سوال شما هرچند بهتر است که عضو شورا برای شهرداری کاندیدا نباشد، اما اگر زاویه نگاه خود را تغییر دهیم از جهت آشنایی بیشتر با فضای شهرداری و شورا و همچنین امکان تعامل بیشتر در این مورد معتقدم میتواند محاسنی هم داشته باشد.
قانونگذار هم در این مورد منعی نگذاشته است.
اگر موضوع خاصی هست بفرمایید.
ضمن تشکر از شما امیدوارم شاهد روزهای بهتری در شهرداری رشت و شورای آن باشیم که این مهم جز با کمک رسانه ها و مشارکت مردم امکان پذیر نیست.

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه