جبار کوچی نژاد در نشست خبری مجمع نمایندگان گیلان :هیچ‌گاه در تیم سپیدرود اعمال‌نفوذ نکرده ام

عصرکاسپین، نشست خبری مجمع نمایندگان گیلان با حضور جمعی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه در رشت برگزار شد.
جبارکوچکی نژاد به نقش رسانه‌ها در مبارزه با پدیده شوم فساد و تبعیض تأکید کرد و بیان داشت:‌ در حال حاضر مردم از شرایط فساد اقتصادی و اداری کشور بسیار ناراضی هستند و رسانه‌ها باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود در شفاف‌ کردن فضا تلاش کنند.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها جهت مبارزه با فساد نقشی بسیار حساس‌تر از قوه قضائیه دارند خاطرنشان کرد: باز کردن فضای فعالیت آزاد و شفاف کردن آن جهت ارسال و مخابره صحیح اخبار در جامعه باید فراهم شود تا اطلاعات و اخبار توسط رسانه‌ها به راحتی انجام شود.
کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه اگر فضای باز اطلاعات در کشور مهیا نشود مردم به سمت رسانه‌های معاند کشیده می‌شوند افزود:‌ هم‌اکنون بسیاری از رسانه‌هایی که ریشه آن‌ها به خارج بر می‌گردد در اختلاط هدفدار اخبار صحیح و غلط برای تحقق اهداف شوم خود در کشور اقدام می‌کنند.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به پیر بودن استان گیلان اظهار کرد: پیگیری مرکز توان‌بخشی گیلان از ضروریات است و باید موردتوجه قرار گیرد.
جبار کوچکی نژاد با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های منابع انسانی افزود: برخی از مدیرانی که اکنون در دولت مسئولیت دارند در دولت قبل نیز فرماندار و مدیرکل بوده‌اند و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت تیم سپیدرود رشت گفت: هیچ‌گاه در تیم سپیدرود اعمال‌نفوذ نکرده‌ام و معتقدم کسی که می‌تواند به تیم کمک کند باید در کنار تیم باشد.
کوچکی نژاد با تأکید بر اینکه نباید مسئولان دولتی در دیوار شیشه‌ای بنشینند و نظاره‌گر باشند تصریح کرد: با همکاری حسنی، نماینده رشت نامه‌ای برای سؤال از وزیر ورزش درباره سپیدرود تهیه‌کرده‌ایم و باید استاندار، مدیرکل و وزیر در این رابطه پاسخگو باشند.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به کمک‌های ایران به کشورهای منطقه ازجمله عراق و فلسطین خاطرنشان کرد: ایران طریق عراق و سایر کشورهای منطقه نفت صادر می‌کند و اگر هزینه‌ای در این رابطه می‌شود برای حفظ نظام و دفاع از مرزها است.

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه