مدیر کل تامین اجتماعی گیلان با حضور در خانه مطبوعات، فرارسیدن ١٧ مردادماه روز خبرنگار را به این جامعه تبریک گفت

عصرکاسپین ، در آستانه ١٧ مردادماه (( روز خبرنگار )) ، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان با حضور در خانه مطبوعات گیلان ، با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این مجموعه دیدار و طی نشستی به گفتگو پرداخت .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با تشریح اهم فرایندهای کاری و اقدامات سازمانی ، به برخی آمارهای جامعه تحت پوشش و تعهدات ریالی اشاره نمود .

وی رسانه ها و مطبوعات را بستری مناسب برای ارتباط با مخاطبان دانسته و ضمن قدردانی از تلاشهای فعالان عرصه خبر ، فرارسیدن ١٧ مردادماه روز خبرنگار را به این جامعه تبریک گفت .

خورسندی مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان نیز در این نشست با بیان تاریخچه ای از این تشکل ، خانه مطبوعات گیلان را از پیشگامان این حوزه که در تدوین اساسنامه و ساماندهی این تشکل با قدمتی ٣٠ ساله اثر گذار میباشد برشمرده و افزود در حال حاضر بیش از ۴٣٠ خبرنگار و فعال در این حوزه عضویت خانه مطبوعات استان را دارا میباشند .  

حجت الاسلام سید باقی اسحاقی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان نیز طی سخنانی از تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین سازمان اجتماعی یاد نموده که با بخش بزرگی از جامعه در ارتباط میباشد و خدمات متنوعی را ارائه مینماید . 

در پایان این مراسم لوح سپاس و تبریکی به مناسبت روز خبرنگار به نمایندگی از اصحاب رسانه به مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اهداء شد .  

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه