۲۹ درصد رانندگان بیمه شده تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در شهر رشت هستند

بسیاری از گروههای جامعه هدف تامین اجتماعی در سطح شهر رشت بصورت متمرکز در شعبه سه رشت از خدمات مربوطه استفاده مینمایند .

عصر کاسپین/ سید محسن نعیمی رئیس تامین اجتماعی شعبه سه رشت با بیان اینکه ۲۰۰۰ نفر از تعداد ۲۶۰۰ نفری بیمه شدگان گروههای توافقی استان مشتمل بر طلاب و روحانیون ، بسیجیان و رزمندگان ، اعضای نظام پزشکی و نظام مهندسی ، کارکنان شوراهای حل اختلاف و شاعران و مداحان تحت پوشش این شعبه قرار دارند اظهار داشت : گروه رانندگان و خادمین مساجد نیز در سطح شهر رشت بصورت متمرکز در این شعبه خدمت رسانی میگردند . 

وی با اشاره به اینکه از جمعیت ۲۹۲۵۹ نفری رانندگان بیمه شده استان ، تعداد ۸۵۲۶ نفر یعنی ۲۹ درصد این جامعه آماری ، خدمات خود را بصورت متمرکز از شعبه سه رشت دریافت مینمایند اظهار داشت : ۲۷۸ نفر از خادمین مساجد شهر رشت نیز در این شعبه ارائه تعهدات میگردند . 

رئیس تامین اجتماعی شعبه سه رشت با تاکید بر سهم قابل توجه جمعیت تحت پوشش این شعبه افزود : قریب به ۴۳ هزار بیمه شده اصلی و ۱۳ هزار مستمری بگیر ( شامل ۱۰۷۰۰ پرونده ) به اتفاق افراد تبعی خود جمعیت ۱۲۳۵۰۰ نفری افراد تحت پوشش این شعبه را تشکیل میدهند . 

سید محسن نعیمی همچنین از وجود ۵۰۰۰ مستمری بگیر بازمانده در قالب نزدیک به ۲۸۰۰ پرونده فوتی خبر داده و اظهار نمود : قریب به ۷۵۰۰ بازنشسته و ۴۳۵ ازکارافتاده از دیگر گروههای دریافت کننده تعهدات بلندمدت از این شعبه هستند . 

تامین اجتماعی
دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه