بازدید مشاور رییس جمهور از بزرگترین مجتمع گلخانه ای خاورمیانه در ارس

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی در جریان سفر خود به منطقه آزاد ارس از مجتمع گلخانه ای ارس تارلا امیر، بزرگترین مجتمع گلخانه ای خاورمیانه بازدید کرد.

عصر کاسپین/ مجتمع گلخانه ای ارس تارلا امیر، بزرگترین مجتمع گلخانه ای خاورمیانه در منطقه آزاد ارس با سرمایه گذاری ریالی هزار و هفتصد میلیارد ریال و بیش از ۷۰ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی احداث شده است.

این واحد گلخانه ای در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار، سالانه ظرفیت تولید بیش از ۲۴ هزار و ۲۰۰ تن انواع صیفی جات گلخانه ای به روش هیدورپونیک را دارد و در کنار آن برای ۶۵۰ نفر بطور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

گفتنی است؛ «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در چهارمین سفر خود به مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد ارس سفر کرد.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در سفر ۲ روزه خود به منطقه آزاد ارس، حضور در گلزار شهدا، بازدید از پروژه های عمرانی، کشاورزی و زیرساختی، نشست با فعالان اقتصادی، حضور در جلسه شورای اداری و بازدید از پایانه مرزی نوردوز و زون خداآفرین ـ قلی بیگلو را در دستور کار دارد.

گلخانه
دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه