فرماندار رشت با اشاره به مشی دولت سیزدهم در ارائه خدمت بی منت به مردم و لزوم حضور میدانی مدیران، خاطرنشان کرد: باید رضایتمندی مردم و مراجعان به دستگاه های دولتی از نحوه برخورد و پاسخگویی مسئولین و کارکنان در صدر اولویتهای ادارات قرار داشته باشد.
عصر کاسپین/ دکتر امام پناهی با هدف بررسی نحوه عملکرد و برخورد ادارات دولتی با مراجعان، با حضور سرزده در بنیاد مسکن و شرکت توزیع برق شهرستان در گفتگوی مستقیم با کارکنان و مردم در جریان نحوه ارائه خدمت و نواقص موجود قرار گرفته و اظهار داشت: ادارات و دستگاه های دولتی موظف به اجرای سیاست های دولت مبنی بر ارائه خدمت بی منت به مردم می باشند.
فرماندار رشت در بازدید از بنیاد مسکن شهرستان، پاسخگویی مناسب و همراه با سعه صدر را از وظایف ذاتی ادارات برشمرد و گفت: تسهیل و تسریع در مراحل رسیدگی و پیگیری مشکلات و مسائل مردم، نقش مهمی در کاهش دغدغه مراجعان به ادارات خواهد داشت.
وی ارتقاء همزمان سرعت و کیفیت در خدمت رسانی، با هدف ارزش گذاری به وقت مردم و پاسخگویی مناسب را از جمله موارد تکریم ارباب رجوع معرفی نمود.
نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر ضرورت تحقق اهداف دولت سیزدهم مبنی بر لزوم پاسخگو بودن مسئولین،یادآور شد: نظارتهای سرزده از ادارات و پایش عملکرد دستگاه های دولتی در دستور کار مجموعه فرمانداری و مستمر خواهد بود.
امام پناهی در ادامه با حضور در شرکت توزیع برق شهرستان، با اشاره به همکاری و همدلی قابل تقدیر شرکت توزیع برق، دستگاه های اجرایی و مردم در مدیریت مصرف برق، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش بی وقفه پرسنل زحمتکش وزارت نیرو و شرکت های تابعه، از آغاز فصل گرما تاکنون مواجه با خاموشی قابل ملاحظهای در سطح شهرستان نبوده ایم و امیدواریم با احساس مسئولیت، مدیریت صحیح مصرف توسط دستگاهها و مردم و اهتمام در یاری رسانی به شرکت توزیع برق این روند ادامه یابد.
وی بر ضرورت پیشگامی ادارات و دستگاههای دولتی و نظارت مدیران و کارکنان ادارات در زمینه رعایت الگوی صحیح مصرف انرژی بخصوص جلوگیری از مصرف خارج از الگوی برق تاکید نمود.