طبق نظرسنجی های بعمل آمده از مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی به روش الکترونیکی و از طریق سامانه CRM، در سه ماهه بهار ۱۴۰۲ مدیریت درمان استان گیلان با کسب ۸۵% رضایتمندی در رتبه سوم کشوری قرار گرفت.
عصر کاسپین/ در این نظرسنجی که شاخص های متعددی مورد ارزیابی قرار گرفت، مدیریت درمان استان طبق نظر پاسخگویان با ۹۶درصد رضایتمندی اعلام نمودند که در صورت نیاز مجدد به درمانگاه مراجعه می نمایند. همچنین مدیریت درمان استان گیلان توانست با کسب ۸۶ درصد رضایتمندی از نحوه برخورد همکاران مراکز درمانی و میزان ارائه خدمات داروخانه در رتبه دوم کشور قرار گیرد.
خاطر نشان می گردد مدیریت درمان استان در چهار فصل گذشته سال۱۴۰۱ جزء استان های برتراز لحاظ کسب بالاترین میزان رضایتمندی بین مدیریت درمانهای تامین اجتماعی کشور بود.