مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در بازدید از شعبه سه رشت : تسهیل فرایندهای کاری و افزایش رضایتمندی مراجعین باید سرلوحه کارها قرار گیرد

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در ادامه برنامه های نظارتی در جهت رصد میدانی از نحوه خدمت رسانی و پاسخگوئی به مراجعات مردمی ، از شعبه سه رشت بازدید و ضمن دیدار با کارکنان با تعدادی از مراجعین گفتگو نمود .

عصر کاسپین/ کیوان مرتضوی در این بازدید با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور ، تداوم نهضت خدمت رسانی و ایجاد رضایتمندی در مخاطبان را راهکاری برای حرکت در راه و اندیشه ایشان دانسته و با تاکید بر ضرورت ترویج این نگاه ، پاسخگوئی مناسب و به هنگام با رعایت کرامت به شهروندان را یک رسالت اخلاقی دانست .

ایشان ضمن بازدید از واحدهای مختلف و دیدار با همکاران ، مهمترین دغدغه های موجود برای بهبود شرایط خدمت رسانی و تسهیل امور را مورد بررسی قرار داده و در گفتگو با تنی چند از مراجعین ، نحوه خدمت رسانی و زمان پاسخگوئی و مدت انتظار آنها و میزان رضایتمندی از عملکرد کارکنان را مورد ارزیابی قرار داد .

معاونین تعهدات و پشتیبانی استان در این بازدید کیوان مرتضوی را همراهی مینمودند .

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه