تعداد بیمه شدگان مشاغل آزاد در تامین اجتماعی صومعه سرا ۴۰ درصد افزایش یافت

سید یاسین موسوی فرد رئیس تامین اجتماعی صومعه سرا در گزارشی تحلیلی مقایسه ای در دوره زمانی سی ماهه آبان ماه سال ۱۴۰۰ تا اردیبهشت سالجاری از رشد ۹/۵ درصدی جمعیت تحت پوشش در سطح شهرستان خبر داد .

عصر کاسپین/ وی با اشاره به اینکه در دوره مذکور تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش از ۱۶۴۰۵ نفر به بیش از ۱۸۰۰۰ نفر رسیده ، این روند را بیانگر رشد نه درصدی در این شاخص برشمرده و افزود : تعداد مستمری بگیران نیز در گروههای سه گانه بازنشستگان ، ازکارافتادگان و بازماندگان با رشدی معادل ۱۶ درصد طی این مدت از ۵۶۲۰ نفر به ۶۵۲۵ نفر افزایش یافته است .

رئیس تامین اجتماعی شعبه صومعه سرا با بیان اینکه اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در قالب انعقاد بیمه های مشاغل آزاد ، دانشجویی و زنان خانه دار از عوامل اصلی و تاثیرگذار در رشد بیمه شدگان در سه سال اخیر بوده است از افزایش بیش از هزار نفری تعداد بیمه شدگان گروه مشاغل آزاد از ۲۶۶۰ نفر به بیش از ۳۷۰۰ نفر خبر داده و با اشاره به رشد معادل ۴۰ درصدی این بخش ، اطلاع رسانی های وسیع و فرهنگ بالای بیمه ای مردم شهرستان را از عوامل مهم استقبال از این طرح دانست .

سید یاسین موسوی فرد همچنین اظهار داشت در حال حاضر بیش از ۵۲۸۰۰ نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارد که ۹/۵ درصد در دوره اشاره شده رشد داشته است .

شایان ذکر است تامین اجتماعی صومعه سرا بابت ارائه تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران خود در حال حاضر ماهانه رقمی افزون بر ۶۴ میلیارد تومان پرداخت می نماید .

مشاغل آزاد
دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه