مولدسازی دارایی‌های دولت کمکی به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری اموال مازاد دولتی

در راستای ایجاد تحول و تقویت در فرآیند جهاد مدرسه سازی، سومین جلسه هماهنگی کارگروه سند انتظار سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای کارگروه خدمت رسانی و سند انتظار در اتاق مدیرکل به ریاست مهندس علی دقیق برگزار شد.

عصر کاسپین/ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در این جلسه با بیان اینکه تقویت جهاد مدرسه سازی با راهبردهای تحولی سازمان نوسازی مدارس کشور به خوبی محقق خواهد شد، اظهار داشت: مجموعه گوش به فرمان ولی، مسیر خدمت و جهاد خدمت در مدرسه سازی از جمله راهبردهای نوسازی مدارس می باشند که قطعاً جهاد مدرسه سازی را تقویت خواهد نمود.

وی با تاکید بر نگاه تخصصی به موضوع جلسه عنوان داشت: برنامه سالانه سازمان نوسازی مدارس با عنوان «مسیر خدمت» تهیه و ابلاغ شده و استان گیلان نیز براساس آن، نسبت به تدوین و اجرای برنامه سالانه خود اقدام می نماید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه ضمن تاکید بر اجرای دستورالعمل ارسالی سازمان، بیان داشت: کارگروه خدمت رسانی و سند انتظار می بایست تمامی دستورالعمل های ارسالی سازمان را به دقت مطالعه و اجرا نمایند.

دقیق در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت مولد سازی و نگاه ویژه به این موضوع، اظهار داشت: مولدسازی دارایی‌های دولت، به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری اموال مازاد دولتی کمک خواهد نمود و این موضوع در استان باید به صورت جدی پیگیری شود.

مولدسازی
دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه