رشد شش درصدی بیماران بستری در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت

دکتر مجیدقاهری سرپرست بیمارستان در این باره گفت: در ۶ ماهه اول امسال تعداد ۶٧۴۶بیمار در این مرکز بستری شدند، که در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته ، رشد ۶/٣۵درصدی را نشان می دهد.

عصر کاسپین/ سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت با بیان اینکه روزانه به صورت میانگین تعداد ۴۵ بیمار در این مرکز بستری می شوند عنوان کرد: از مجموع ۶٧۴۶ بیمار بستری شده در ۶ ماهه نخست امسال ، ۵٨٨٣ نفر مشمول بیمه تا مین اجتماعی، ٨۶٣ نفر دارای بیمه خدمات درمانی و مابقی فاقد بیمه بودند.

دکتر قاهری در ادامه به آمار ضریب اشغال تخت ٧۶/٧٢ درصدی بیمارستان در ۶ ماهه نخست امسال اشاره نمود و عنوان کرد : این بیمارستان در مرداد ماه با ٨١/٩۵ درصد بیشترین و در فروردین ماه با ۶٣/۵٩ درصد کمترین ضریب اشغال تخت را دارا بوده است.

سرپرست بیمارستان اظهار داشت: جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم و بیمه شدگان، مجوز و تشکیلات افزایش تختهای بیمارستان حضرت اکرم (ص) رشت از ۲۰۷ به ۲۳۲ تخت دریافت شده است .

وی اظهار امیدواری کرد که با افزایش ٢۵ تخت به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت شاهد افزایش کیفیت و ظرفیت خدمت رسانی در بخشهای داخلی، آنکولوژی، قلب و… و همچنین تبدیل بخش نوزادان بیمارستان به بخش مراقبتهای ویژه نوزادان خواهیم بود.

سرپرست بیمارستان در پایان گفت: بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت در حال حاضر با دارا بودن ١۶٨ تخت فعال و داشتن بخشهای بستری شامل زنان و زایمان، داخلی، جراحی عمومی، ارولوژی، چشم ، گوش و حلق و بینی، داخلی اعصاب، عفونی، ارتوپدی، کودکان ، نوزادان بیمار و NICU، ICU، CCU، قلب و عروق ، جراحی مغز و اعصاب، انکولوژی و بخشهای پاراکلینیک شامل داروخانه، آزمایشگاه، پاتولوژی ، رادیولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن ، MRI ، فیزیوتراپی و تشخیص ویژه در جهت رضایتمندی بیماران خدمات ارائه می دهد.

بیمارستان حضرت رسول
دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه