شهردار رشت در جلسه شورای معاونین در خصوص شایعات اخیر مطرح شده در فضای مجازی؛ شایعات رفتن از شهرداری را برای چندمین بار تکذیب می کنم

تا زمانی که شورا تشخیص دهد به مردم شهرم خدمت خواهم کرد

به انجام وعده هایم به مردم پایبند و متعهد به اتمام پروژه ها هستم

عصرکاسپین /شهردار رشت در جلسه شورای معاونین و درآمدی گفت:تاکنون چندین بار رفتن از شهرداری را تکذیب کرده ام اما بازهم این شایعه تکرار می شود .

رحیم شوقی شهردار رشت در جلسه شورای معاونین و درآمدی گفت:تاکنون چندین بار رفتن از شهرداری را تکذیب کرده ام اما بازهم این شایعه تکرار می شود .

شوقی خاطرنشان کرد: حتی علاوه بر اعلام رسمی در صحن علنی شورا و انعکاس وسیع در رسانه ها ، صوت و تصویر تکذیب را در صفحه شخصی خود نیز منتشر نموده ام اما بازهم این شایعات تکرار می شود.

وی افزود:همواره تلاش کردم تا از حاشیه های دوری کنم اما این بار مجبور به پاسخ گویی دوباره شده ام چون حتی برخی از دوستان نیز این شایعات را باور کرده اند و به بنده تبریک می گویند.

شهردار رشت با بیان اینکه همدلی و وفاق موجود با رئیس و اعضای شورای اسلامی سبب انگیزه مضاعف خدمت به مردم می شود به پیشرفت مناسب پروژه های میثاق و ساخت چند تقاطع غیرهمسطح و همچنین بازگشایی مسیرهای جدید اشاره کرد و افزود: انجام همزمان این حجم از پروژه های عمرانی در رشت کم سابقه بوده که باحمایت رییس و اعضای شورا و نهادهای اجرایی و حاکمیتی و همچنین صبر و حوصله و همراهی مردم در حال اجر است.

وی اظهار داشت:به انجام وعده هایی که به مردم و شورا دادم و اتمام پروژه ها متعهد هستم و تا زمانی که شورا تشخیص دهد در شهرداری به مردم شهرم خدمت می کنم .

رحیم شوقی تاکید کرد: اینگونه شایعات بی اساس موجب تزلزل در سرمایه گذاران و همچنین کاهش درآمدهای شهرداری می شود

شهردار رشت
دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه