کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت: تامین گل و گیاه مورد نیاز دیگر دستگاه ها توسط سیما و منظر شهرداری رشت با هدف ایجاد درآمد پایدار

محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با مخاطب قرار دادن حسنی رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت اظهار کرد: از سوی سازمان سیما و منظر کارهای خوبی در سطح شهر انجام شده و خلاهایی که در گذشته بسیار به چشم می خورد تا حدودی برطرف شده  و البته معتقدم که شهر رشت به لحاظ سیما و منظر با شهرهای گردشگری فاصله فراوانی دارد و هنوز کارهای فراوانی در  این حوزه می توانیم انجام دهیم.

 

وی با قدردانی از نگاه سازمان سیما و منظر به بناهای قدیمی رشت افزود: مسجد بادی الله از بناهای تاریخی رشت است که رئیس سازمان سیما و منظر با توجه به اهمیت تاریخی آن نسبت به  رنگ آمیزی آن ورود کرده و انتظار می رود این نگاه تداوم داشته باشد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه خبر احداث گلخانه برای شهرداری رشت رضایتبخش و همواره مورد تاکید تمامی اعضای شورا بوده گفت : تاکید دارم که سازمان سیما و منظر شهرداری رشت باید به سمتی برود که نه تنها تامین کننده گل های مورد نیاز میادین و .. رشت باشد بلکه گل های مورد نیاز دیگر دستگاه ها را تامین و از این راه به یک درآمد پایدار دست پیدا کند و  ان شاا این مهم به زودی محقق شود.

 

کارگرنیا با قدردانی از تلاش های روابط عمومی شورا ، شهرداری رشت ، خبرنگاران و صدا و سیمای مرکز گیلان بیان کرد: یقینا انعکاس اخبار مجموعه مدیریت شهری موجب جلب اعتماد بیشتر شهروندان نسبت به عملکرد منتخبینشان در شورا و همچنین شهرداری رشت می شود .

رشت
دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه