یک چهارم مخاطبین تامین اجتماعی استان از خدمات شعب غرب گیلان بهره می برند

کیوان مرتضوی در بازدید از شعبه تالش و نشست منطقه ای واحدهای تابعه غرب استان با اشاره به وجود فعالیت های اقتصادی و مشاغلی از قبیل قالیبافی ، پالت سازی ها ، سردخانه ها ، باغهای میوه و … در حوزه عمل شعب غرب استان ، اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم حسب نیازهای بومی و شناخت گلوگاههای کاری را ضروری دانسته و برگزاری نشست های منطقه ای را با توجه به وجود نقاط اشتراک در شعب همجوار در یک حوزه از استان ضروری دانست .

عصر کاسپین/ وی با بیان اینکه شعبه بندرانزلی دارای بیشترین ضریب نفوذ جمعیتی شهرستانی ، شعب بندرآستارا و صومعه سرا دارای بیشترین تعداد رانندگان بیمه شده ، شعب تالش ، اسالم ، رضوانشهر و بندرآستارا در زمره در شعبه دارای بیشترین بیمه شده قالیباف استان هستند افزود : هفت شعبه این منطقه مجموعاً ۱۱۲۵۰۰ بیمه شده اصلی یعنی ۲۱ درصد بیمه شدگان اصلی استان را تحت پوشش دارند و ۴۵۰۰۰ نفر نیز مستمری بگیر تحت پوشش است که معادل ۲۳ درصد مستمری بگیران را شامل میگردد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در بازدید از شعبه تالش ، ضمن دیدار با همکاران ، از نزدیک روند خدمت رسانی و پیشرفت طرحهای سازمانی را نظارت نموده و با برخی مراجعین به گفتگو پرداخت .

شایان ذکر است تامین اجتماعی گیلان با ۲۸ شعبه اجرایی در سطح استان امر ارائه تعهدات به جامعه هدف را به انجام میرساند که حسب برنامه ریزی های صورت گرفته ، این واحدها در چهار منطقه دسته بندی و نشست هایی به شکل دوره ای برای تقویت و بهبود امور کاری آنها با حضور تیم مدیریتی استان برگزار میگردد .

خاطر نشان میسازد خدمت رسانی به حدود ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت استان توسط هفت شعب منطقه غرب تامین اجتماعی گیلان انجام می پذیرد .

تامین اجتماعی
دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه