برگزاری اولین نمایشگاه و رویداد کافه، رستوران و صنایع وابسته در استان گیلان

:به مناسبت گرامیداشت هفته رشت، با همکاری شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر رشت، اتحادیه های مرتبط با حوزه غذا و نهادهای مرتبط با مدیریت شهری و گردشگری، اولین نمایشگاه کافه، رستوران و صنایع وابسته در استان گیلان برگزار خواهد شد.

عصر کاسپین/ مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف با اعلام این مطلب گفت: این نمایشگاه در راستای معرفی ظرفیتهای شهر رشت به عنوان اولین شهر خلاق خوراک شناسی در سازمان جهانی یونسکو و در آستانه فرا رسیدن روز رشت دایر می گردد.

دکتر روهام قلیچی افزود: در این رویداد بزرگ، فعالان صنعت غذا از جمله اتحادیه های مرتبط با رستوران ها، کافه ها، کافی شاپ ها، سفره خانه ها و صنایع وابسته به این حوزه اعم از صنعت طراحی و تزئینات، صنایع غذایی، روشنایی و نورپردازی، مبلمان، لوازم و تجهیزات آشپزخانه، فروشندگان محصولات غذایی و نوشیدنی، ارائه دهندگان خدمات به صنوف غذایی و تمامی فعالان مرتبط با این صنعت مشارکت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه، علاوه بر حضور مشارکت کنندگان در قالب غرفه های نمایشگاهی، برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل مسابقات، نشستهای تخصصی و کارگاه های آموزشی با حضور چهره های مطرح کشوری در صنعت غذا اجرا خواهد شد.

قلیچی همچنین گفت: این رویداد، فرصت مناسبی جهت معرفی ظرفیتهای رشت در حوزه غذا، فرهنگ و گردشگری است که با همکاری مجموعه مدیریت شهری با حضور و بازدید جمعی از میهمانان خارجی و سفرای کشورهای منتخب در ایران و انعکاس گسترده رسانه ای همراه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: نمایشگاه مذکور از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آذر سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان برگزار خواهد شد و علاقه مندان به حضور در این رویداد مهم، می توانند از طریق شماره های تماس ۰۹۳۶۱۶۴۸۶۴۲ و ۰۹۱۰۲۳۴۰۰۲۷ جهت ثبت نام و دریافت غرفه اقدام نمایند.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان و مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف همچنین با تشکر از همراهی و حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت از این رویداد گفت: مشارکت فعال صنوف و نهادهای مرتبط با این موضوع، می تواند در تحقق موثر اهداف این رویداد و معرفی هرچه مطلوبتر ظرفیتهای شهر رشت و استان گیلان در جذب سرمایه گذار و گردشگر و رونق اقتصادی آن تاثیرگذار باشد.

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه