بیش از ۲۰ میلیون نفرساعت کار بدون حادثه در گاز گیلان به ثبت رسید

عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر ثبت ۲۰ میلیون و ۷۳۶ هزار نفرساعت کار بدون حادثه در این شرکت، اظهار داشت: گاز گیلان همواره به مبحث ایمنی و رعایت الزامات HSE (بهداشت، ایمنی، محیط زیست) توجه ویژه ای داشته و دارد و از ابتدای سال جاری تاکنون، دوره های آموزشی مختلفی همچون HSEمقدماتی، مبانی پدافندغیرعامل، ارزیابی چرخه حیات، استرس گرمایی و … را برای کارکنان برگزار کرده است.

عصر کاسپین/ وی در همین خصوص بیان کرد: این شرکت پیوسته تلاش می کند تا با افزایش سطح آمادگی کارکنان برای مقابله با بحران های احتمالی، میزان وقوع خسارت های جانی و مالی را به حداقل برساند و در این راستا به صورت مستمر مانورهای متعددی را در ادارات مختلف استان به انجام می رساند.

جمال نیکویی افزود: در نیمه اول سال جاری ۱۰ مانور با موضوعات افت فشار گاز، سیل و پارگی خط لوله در ۸ شهرستان برگزار شده است وکلیه نیروهای عملیاتی این ادارات و ادارات گاز معین در آن شرکت کرده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه رعایت استانداردها، الزامات و دستورالعمل های HSE را در پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت حیاتی برشمرد و بر اجرای مستمر کنترل ها، دوره های آموزشی، مانورها و سمینارهای مرتبط با HSE تاکید کرد.

گاز گیلان
دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه