مدیرعامل توزیع برق گیلان: تجهیز انبارهای شرکت برای آمادگی در مقابل بحران های جوی فصل سرد سال

مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طی گزارشی از آمادگی این شرکت برای مقابله با فصل سرد سال از طریق نوسازی ناوگان خودرویی،انجام تعمیرات پیشگیرانه و تجهیز انبارهای شرکت خبر داد.

عصر کاسپین/ صادقی با اعلام خبر تجهیز انبارهای شرکت برای مقابله با بحرانهای فصل سرد سال، گفت: با توجه به تجربه ادوار گذشته و احتمال بروز شرایط نامساعد جوی، اقدام به تأمین و تجهیز انبارهای لازم کرده ایم تا در صورت بروز بحران، بتوانیم به سرعت به نیازهای شبکه پاسخ دهیم.

وی تأکید کرد: تمامی تلاش ها برای حفظ پایداری شبکه برق و کاهش زمان خاموشی ها در فصل سرد سال معطوف شده است و از همکاران خواست تا با آمادگی کامل در این فصل حساس به خدمت رسانی ادامه دهند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: این اقدام به ما این امکان را می دهد که در صورت بروز بحران، به سرعت به نیازهای شبکه پاسخ دهیم و از بروز خاموشی های طولانی مدت جلوگیری کنیم.

صادقی خاطرنشان کرد: تجهیز انبارهای شرکت با هدف پاسخگویی به بحران ها، کاهش زمان خاموشی، افزایش کارایی عملیاتی، پیش بینی و برنامه ریزی بهتر، کاهش هزینه ها، پشتیبانی از برنامه های توسعه، حفظ ایمنی و کیفیت خدمات در سطح انجام است.

وی همچنین به نوسازی ناوگان خودرویی و توانمندسازی اکیپ های عملیاتی اشاره کرد و افزود: با هدف افزایش کارایی و سرعت عمل در عملیات های برقی، ناوگان خودرویی شرکت در حال نوسازی است و این اقدام به ما این امکان را می دهد که در شرایط بحرانی، خدمات بهتری به مشترکین ارائه دهیم.

مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان از همکاران خواست تا با آمادگی کامل در فصل سرد سال به خدمت رسانی ادامه دهند و بر لزوم همکاری و هماهنگی در این زمینه تأکید کرد.

توزیع برق
دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه