پرداخت بیش از ۱۶۵۰ میلیارد تومان تعهدات در شش ماهه نخست سالجاری

در این بازدید کیوان مرتضوی ضمن حضور در واحدهای تخصصی مختلف با همکاران دیدار و در زمینه مسائل مختلف کاری ، فرایندها و … به بحث و گفتگو پرداخت .

عصر کاسپین/ دیدار و دریافت نقطه نظرات و دیدگاههای مراجعین و علل حضور آنها در شعبه و میزان رضایتمندی آنها از برخورد کارکنان و نحوه پاسخگوئی از دیگر موضوعات کاری در این بازدید بود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این بازدید با بیان اینکه بیش از ۱۷۰ هزار نفر بیمه شده و مستمری بگیر و افراد تبعی آنها تحت پوشش شعبه دو رشت قرار دارند این واحد تابعه را به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تامین اجتماعی استان با سهمی ۱۲ درصدی از جامعه هدف بسیار تاثیرگذار دانسته و اظهار داشت ماهانه بیش از ۲۷۵ میلیارد تومان تعهدات توسط این شعبه به مخاطبین ارائه میگردد .

وی با اشاره به اینکه وجود افزون بر ۶۵۰۰۰ بیمه شده اصلی و بیش از ۲۶۰۰۰ مستمری بگیر تحت پوشش این شعبه جلوه ای بارز از گستره خدمت رسانی توسط پرسنل کوشا و تلاشگر این شعبه است نیروی انسانی را ارزشمندترین و گرانبهاترین سرمایه هر سازمان دانسته و افزود : این شعبه یکی از واحدهای موفق و نیروپرور سطح استان محسوب میشود که بسیاری از مسئولین واحدهای تابعه دیگر و حتی روسای شعب فعلی در آن سابقه کار دارند .

شایان ذکر است در شش ماهه نخست سالجاری افزون بر ۱۶۵۰ میلیارد تومان تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران این شعبه پرداخت شده و افزون بر ۷۰۰ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در کنار بیش از ۲۱۰۰۰ بیمه شده حرف و مشاغل آزاد و اختیاری و ۴۰ هزار نفر بیمه شده اجباری و ۳۰۰۰ نفر کارگر ساختمانی و بافنده بیمه شدگان اصلی آنرا تشکیل میدهند .

تعهدات
دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه