فرهنگ پیشگیری از جرایم باید گسترش یابد

0 207

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: فرهنگ پیشگیری از جرایم باید گسترش یابد.
صبح کاسپین سردار محمدرضا میرحیدری در جلسه بیست و سومین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم، با بیان اینکه روند کاهش جرایم در جامعه باید افزایش داشته باشد، افزود: نیروهای مسلح از پاک ترین نهادها در مسیر احیای ارزش های انقلاب هستند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تصریح بر اینکه وجود فرماندهی کل قوا عادل و عالم انگیزه خدمتی نیروها را افزایش می دهد، گفت: خدمت به مردم تکلیف نیروهای مسلح است.

سردار میرحیدری با تاکید بر تفاوت بنیادین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیروهای مسلح سایر کشور های دنیا، گفت: نیروهای مسلح با ایمان به خدا، شوق خدمت دارند.

وی با یادآوری اینکه نیروهای مسلح اکثر کشور ها شوق قدرت و امید به مادیات دارند، خاطرنشان کرد: فرماندهی حکیمانه مقام معظم رهبری موجب عزت و اقتدار نیروهای مسلح است.

این مقام ارشد انتظامی استان گیلان با تصریح بر اینکه وجود فرماندهی کل قوا عادل و عالم انگیزه خدمتی نیروها را افزایش می دهد، ادامه داد: خدمت به مردم تکلیف نیروهای مسلح است.

میرحیدری حفظ ارزش های دینی را مهم ترین وظیفه نیروهای مسلح دانست و خاطرنشان اظهار کرد: نگاه کارکنان به ماموریت ها، نگاه توحیدی و معنوی است.

محمدرضا میرحیدری با تاکید براینکه اولویت ماموریت های پلیس دوری از افراط و تفریط است، افزود: صیانت از کارکنان و سلامت در خدمت گزاری سرلوحه اقدامات پلیس است.

سردار میرحیدری یکی از مهم ترین رکن های تربیت فرزندان را توجه به قانون مداری و خویشتن داری بیان کرد و متذکرشد: پلیس با اقتدار راه را بر اخلال گران نظم و امنیت عمومی می بندد.
فرمانده انتظامی استان گیلان پیشگیری را بهتر از برخورد های مستقیم دانست و ادامه داد: فرهنگ پیشگیری از جرایم باید گسترش یابد.
وی با بیان اینکه برخورد های قانونی پلیس با برخی از جرایم برای جلوگیری از رخداد جرم های بزرگ تر است، خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با مجرمان سابقه دار و جرایم حساس قاطع تر خواهد بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + 18 =