دلخوش مطرح کرد: تاکید رییس مجلس بر رفع مشکلات طیورداران و مرغداران/روستاهای مبتلا به آنفولانزای مرغی ساماندهی می شوند

0 84

صبح کاسپین :

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه رییس مجلس بر رفع مشکلات طیورداران و مرغداران تاکید فراوانی کرده است، گفت: روستاهایی که دچار مشکل آنفولانزای مرغی شده اند، ساماندهی می شوند.

سید کاظم دلخوش با بیان اینکه بخش فراوانی از دام و طیور کشور توسط دامداری ها و مرغداری های کشور تولید می شود، گفت: با توجه به مشکلاتی که در خصوص آنفولانزای مرغی رخ می دهد، لازم است که پیگیری های لازم توسط مجلس صورت گیرد، با توجه به اینکه آنفولانزای مرغی در مناطقی از کشور سرایت کرده، دولت، دامپزشکی، محیط زیست و سایر بخش ها باید در این بخش فعال شوند.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مشکل مرغداران باید به نحوی رفع شود که مردم دچار زحمت نشوند، افزود: از کمیسیون کشاورزی مجلس درخواست شد که نشستی در خصوص مشکلات مرغداران تشکیل دهد، لذا امروز نشستی با حضور نمایندگان مرغداران، نمایندگان وزارت بهداشت و درمان، وزارت کشور و رییس سازمان دامپزشکی کشور تشکیل شد و بررسی های لازم در خصوص آنفولانزای مرغی شکل گرفت.

سازمان برنامه و بودجه باید از لحاظ مالی و اعتباری به سازمان دامپزشکی کشور کمک کند

وی با بیان اینکه راه ها و تدابیر لازم برای پیگیری و حل مشکلات پرورش دهندگان طیور و مرغداران در نشست امروز مطرح شد، ادامه داد:در جلسه امروز با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و جلوگیری از بروز مشکلات برای مردم در تامین مواد غذایی موضوعات خوبی مطرح شد، ضمن اینکه رییس مجلس بر رفع مشکلات طیورداران و مرغداران تاکید بسیاری کرده است.

دلخوش با اشاره به اینکه در نشست امروز بحث هایی در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز برای جوجه ریزی مرغداران صورت گرفت، یادآور شد:سازمان برنامه و بودجه باید از لحاظ مالی و اعتباری به سازمان دامپزشکی کشور کمک کند و از نظرات اتحادیه مرغداران کشور برای رفع مشکلات استفاده شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:مقرر شد روستاهایی که دچار مشکل آنفولانزای مرغی شده اند، ساماندهی شوند./خانه ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + شانزده =