رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: رانندگان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

0 231

صبح کاسپین : ‍ رانندگان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند
رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: رانندگان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند. به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ “حسین محمد پور” گفت: با اشاره به بارش برف در روزهای پیش رو، اظهار داشت: با توجه به شرایط راه‌ها، رانندگان در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
وی افزود: با بیان اینکه هشدارهای لازم به کلیه‌ سازمان‌های امدادی و عملیاتی داده شده، تصریح کرد: کارکنان پلیس راه از اولین ساعات برف حضوری جدی در کنار شهروندان در جاده های استان خواهد داشت.
سرهنگ محمد پور ادامه داد: رانندگی با سرعت مطمئه و رعایت احتیاط‌های لازم را در این ایام ضروری عنوان کرد و اضافه کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نیز فاصله طولی مناسب با وسیله جلویی در چنین شرایطی، سلامت خود و سرنشینان را تضمین نمایید.
رئیس پلیس راه استان گیلان افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان، ماموران با توجه به وظایف ذاتی خود از تردد رانندگان فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در محورهای برف گیر و یخ زده جلوگیری می کند.
سرهنگ محمد پور اطمینان از سلامت فنی خودرو، کنترل سیستم های گرمایشی و روشنایی، برف پاک کن، مخزن شیشه شور و نیز پربودن باک بنزین را ضروری دانست و اظهار داشت: هموطنان عزیز برای اطلاع از وضعیت جاده های استان میتوان با شماره تلفن های ۱۴۱ و همچنین ۲۱۸۸۶۹۵تماس گرفته و یا به سایت راهور ۱۲۰ مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =