قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در سفر یکروزه به گیلان اعلام کرد: حدود ۸ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده گیلان تا پایان دولت یازدهم به بهره برداری می رسد

0 196

صبح کاسپین :
مهرآبادی قائم مقام وزیر در مسکن مهر کشور در ابتدای ورود به گیلان با دکتر محمد علی نجفی استاندار گیلان دیدار کرد.
نجفی صبح امروز در دیدار با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر کشور گفت: ۶۲ هزار واحد مسکن مهر در گیلان تاکنون به متقاضیان واگذار شده است که از این تعداد ۴۱ هزار واحد مسکونی توسط راه و شهرسازی و بقیه نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده شده است.
وی بابیان اینکه رسیدگی به مشکلات متقاضیان مسکن مهر در ۳سال گذشته مورد تاکید بوده است؛ گفت: در دولت یازدهم وقت زیادی برای حل مشکلات مسکن مهر و فراهم کردن زیر ساخت های لازم گذاشته شد.
در این دیدار استاندار گیلان بابت توجه ویژه ای که مهندس مهرآبادی و همکارانشان به مسکن مهر استان داشته اند ، تشکر کرد و خواستار کمک بیشتر برای اتمام هرچه سریعتر این پروژه ها در گیلان شد.
در جریان سفر یکروزه مهندس مهر آبادی قائم مقام وزیر در مسکن مهر کشور از استان گیلان ظهر امروز در شهرستان تالش با اشاره به وضعیت ساخت مسکن مهر در این شهرستان اظهار داشت: مسکن مهر این شهرستان بصورت سه جانبه ۱۱۹۶ واحد بود که تاکنون ۴۷۶ واحد آن افتتاح و همه آنها تحویل متقاضیان شده و ۷۲۰ واحد باقیمانده که در دهه فجر امسال ۴۰ واحد دیگر آن به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین به واحد های مسکن مهر خود مالک شهرستان تالش اشاره کرد و بیان داشت: از ۳۰۴۱ واحد مسکن مهر خود مالک در شهرستان تالش ۳۰۳۸ واحد آن به اتمام رسیده است.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر هم گفت: امسال مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی، روبنایی، آماده سازی معابر، پرداخت عوارض ساختمانی و دیگر موارد مورد نیاز برای مسکن مهرکشور اختصاص یافت.
این مقام مسئول افزود : حدود ۸ هزار واحد مسکن مهر در گیلان باقی مانده که از پیشرفت فیزکی بالایی برخوردار است و تا پایان دولت یازدهم آماده می شود
مهرآبادی در پایان از افتتاح ۱۳۸۰ واحد مسکن مهر در استان گیلان در شهرهای رشت ، آستانه ، تالش ، لنگرود ، انزلی ، لوشان ، و فومن و با هزینه ای بالغ بر ۹۳۲۴۰۰ میلیون ریال در دهه مبارکه فجر امسال خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + نه =