نخستین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات جانبی و لوازم تزئینی منطقه آزاد انزلی شروع به کار نمود

0 250

صبح کاسپین : با حضور رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، نخستین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات جانبی و لوازم تزئینی منطقه آزاد انزلی شروع به کار نمود.
بنا بر این گزارش این نمایشگاه که در فضایی به مساحت افزون بر ۵ هزار متر مربع در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار شده است، بیش از ۲۰ برند فعال در حوزه خودروسازی آخرین و بهترین محصولات خود را به نمایش گذاشتند.
در بخش دیگر این نمایشگاه هیأت اتومبیل رانی نیز تعدادی خودرو آفرود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته و برخی از برترین شرکت های وارد کننده خودروهای خارجی منطقه نیز به معرفی خودروهای وارداتی پرداخته اند.
نکته جالب توجه این نمایشگاه معرفی یکی از محبوب ترین تولیدات آتی شرکت سایپا به نام سیتروئن مدل C۶ است که پیشرانه به کار رفته در این خودرو یک نسخه ۱.۸ لیتری ساخت شرکت PSA و با شناسه THP و مجهز به سامانه توربو شارژ می باشد
گفتنی است توان خروجی این خودرو معادل ۲۰۴ اسب بخار و گشتاورش برابر با ۲۸۰ نیوتن متر است که این پیشرانه به همراه یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود.
کابین سیتروئن C۶ از ظاهر خوب و بسیار لوکس برخوردار است، طول سیتروئن ۴۹۸۰ میلی متر، عرض ۱۸۹۰ میلی متر، ارتفاع ۱۴۷۰ میلی متر می باشد.
لازم بذکر است حضور شرکت های تولید کننده قطعات جانبی و لوازم تزئینی در این نمایشگاه از بخش های مهم این نمایشگاه بوده که علاقه مندان به این حوزه از آن استقبال داشتند..
نخستین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات جانبی و لوازم تزئینی منطقه آزاد انزلی از نوزدهم لغایت بیست و سوم بهمن ماه برگزار می شود و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۵ الی ۲۱ از این نمایشگاه بازدید نمایند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + شش =