نماینده مردم صومعه سرا: نپرداختن پاداش ورزشکاران و داوران المپیکی؛ رفتاری غیراخلاقی

0 177

صبح کاسپین : نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس تاکید دارد مسئولان نباید در زمان پرشور و هیجان مسابقات ورزشی بدون تامل قول‌هایی مبنی بر اهدای پاداش به ورزشکاران دهند که در آینده با عمل نکردن به آن‌ها موجبات شرمساری خود را فراهم کنند.
سیدکاظم دلخوش اباتری با انتقاد از دیرکرد در پرداخت پاداش المپیک مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی و داوران، گفت: از آنجا که ورزشکاران و فعالان ورزشی موجب افتخار و سربلندی کشور هستند مسئولان باید به این قشر توجه بیشتری کرده و با در پیش گرفتن رفتار اخلاق‌مدارانه به وعده‌های خود به آن‌ها عمل کنند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از حقوق ورزشکاران و فعالان افتخارآفرین در عرصه‌ای همچون داوری باید توسط قانون‌گذاران پیش‌بینی و تعریف قانونی شود تا رفتار سلیقه‌ای در نوع پرداخت حقوق آن‌ها مشاهده نشود، افزود: پاداش‌هایی که مسئولان در مواقع خاص به ورزشکاران می‌دهند جنبه تشویقی و حرمت‌دهی به زحمات آن‌ها دارد لذا نباید پس از گذشتن از تب و تاب مسابقات، قول‌های خود را فراموش کنند.

وی معتقد است مسئولان نباید در زمان پرشور و هیجان المیپک یا هر مسابقه‌ای ورزشی دیگری در فضای رسانه‌ای شلوغ‌کاری و تبلیغات کرده و بدون تأمل و فکر قول‌هایی را به ورزشکاران دهند که در آینده با عمل نکردن به آن‌ها موجبات شرمساری خود را فراهم کنند.

دلخوش اباتری تاکید کرد: به یقین وزارت ورزش می‌تواند بودجه لازم برای پرداخت پاداش داوران المپیک را تامین کند بنابراین سخن گفتن از کمبود بودجه قابل قبول نیست.

وی همچنین اضافه کرد: رسول اکرم(ص) می‌فرماید؛ ” باید حقوق کارگر را تا قبل از خشک شدن عرقش پرداخت” لذا انسانی نیست که مسئولان به وعده‌های خود به ورزشکاران زحمتکش وفا نکرده و آن‌ها را دلسرد کنند.

نایب رئیس رئیس فراکسیون ورزش مجلس اضافه کرد: فراکسیون ورزش مجلس آمادگی لازم برای پیگیری دلایل عدم پرداخت پاداش ورزشکاران قهرمان و داوران المپیکی را تا زمان حصول دارد./خانه ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + سه =