پوشش ۱۵ مورد حریق و حادثه و خدمات ایمنی در ۴۸ ساعت گذشته توسط آتش نشانان شهر باران

0 202

صبح کاسپین : نسبت به امداد رسانی و اطفای آتش در ۱۵ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان توسط آتش نشانان و تیم های امداد و نجات ۱۲ ایستگاه آتش نشانی اقدامات لازم صورت پذیرفت.
شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی ۹۱۹ تماس شهروندان بوده که از این تعداد ۱۵ عملیات اطفای آتش، پیشگیری از بروز حوادث و ارایه خدمات ایمنی بدون هیچ گونه خسارت جانی انجام گرفت.
وی در ادامه افزود: این عملیات ها با ۳۷ مرتبه خروج خودروی اطفایی و نجات جهت پوشش ۲ مورد زنده گیری حیوانات و رها سازی، یک مورد حلقه انگشتری، ۲ مورد مشاهده دود از منزل مسکونی، ۳ مورد استقرار خودرویی، ۲ مورد حریق تجاری، ۳ مورد قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل مسکونی، یک مورد بازدید از منزل مسکونی جهت پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و یک مورد خدمات ایمنی بوده است.
در پایان معاونت عملیات سازمان آتش نشانی با اشاره به دو رخداد حریق تجاری گفت: در ۴۸ ساعت گذشته دو آتش سوزی تجاری صورت گرفت که در هر دو مورد بعلت عدم رعایت اصول ایمنی در بهره گیری از منابع حرارتی و گرمایشی “۱- نشت گاز پیک نیک معیوب و رسیدن شعله به آن ۲- عبور دادن لوله بخاری هیزمی از سقف چوبی” موجبات بروز حادثه فراهم شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =