یادواره ۷ هزار شهیده زن کشور در رضوانشهر برگزار می شود

0 181

صبح کاسپین : فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران رضوانشهر از برگزاری یادواره هفت هزار شهیده زن کشور و ۳۳ شهیده زن گیلان در این شهرستان خبر داد.
آرزو محمدی با اشاره به برگزاری یادواره هفت هزار شهیده زن کشور و۳۳ شهیده استان گیلان در این شهرستان گفت: این یادواره و مدال افتخار شهرستان رضوانشهر «شهیده عاطفه عباد زاده» ۱۹ بهمن ماه ساعت ۱۵ عصر در مصلای امام خامنه‌ای رضوانشهر برگزار می‌شود.
وی زنده نگه‌داشتن یاد شهدا را موجب پویایی و دوام جامعه دانست و تصریح کرد: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در تمام زمینه‌های تربیتی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نقش مهمی داشته‌اند و بهترین الگو برای بانوان جامعه هستند.
فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران رضوانشهر با بیان اینکه این مراسم با حضور بانوان مؤمن و بسیجی شهرستان، مسؤولان شهر و خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود، تصریح کرد: سخنران این مراسم سردار محمدعلی حق‌بین فرمانده لشکر ۱۶قدس گیلان است.
وی هدف از برگزاری یادواره را گفتن و شنیدن سجایای ارزشمند و رشادت‌های عدیده شهدای زن در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است عنوان کرد و یادآور شد: هر چند صحبت کردن از شهید و شهادت به‌ویژه شهدای زن کاری بسیار سخت و دشوار است اما آب دریا را اگر نتوان کشید هم به قدر تشنگی باید چشید./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − چهار =