در هشتمین دوره از رقابت های فوتسال کارگری جام فجر منطقه ازاد انزلی مقام قهرمانی به تیم فوتسال سازمان منطقه آزاد انزلی رسید

0 100

صبح کاسپین : هشتمین دوره رقابت های فوتسال کارگران محدوده این منطقه با عنوان جام فجر که از ۴ اسفند با حضور ۱۲ تیم در سالن ربیعی آغاز شده بود با قهرمانی تیم فوتسال سازمان منطقه آزاد انزلی به کار خود پایان داد.
بنا بر این گزارش در بازی فینال تیم منطقه آزاد با نتیجه ۳ بر ۱ در ضربات پنالتی توانست تیم تاید واتر را شکست دهد و به قهرمانی این رقابت ها برسد.
همچنین در بازی رده بندی نیز تیم شهید پور بحر منطقه آزاد انزلی توانست با پیروزی ۳ بر ۱ تیم عمران صنعت را شکست دهد و جایگاه سوم را از آن خود کند.
آقای گلی این دوره از مسابقات، نیز به مرتضی غلامی از تیم تاید واتر رسید و تیم تعاونی آرتین بنا نیز به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.
در مراسم اختتامیه این دوره از رقابت های کارگری جام فجر معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری ، مدیرروابط عمومی و امور بین الملل و مدیر امور اجتماعی سازمان به همراه رییس اداره ورزش و جوانان انزلی و دبیر هیات فوتبال انزلی حضور داشتند.
لازم بذکر است مسابقات فوتسال کارگران محدوده منطقه «جام فجر» همه ساله با هدف توسعه و همگانی کردن ورزش کارگری، بالا بردن مؤلفه های سلامتی و تندرستی در میان قشر کارگر به عنوان اصلی ترین عامل تولید،به منظور ارتقاء سطح مؤلفه های فرهنگی ورزشی کارگران این منطقه از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =