دستگیری سارق مسلح بانک بلافاصله بعد از سرقت در”لاهیجان”

0 180

صبح کاسپین : ‍ معاون اجتماعی پلیس گیلان از دستگیری یکی از سارقان مسلح بانک صادرات بلافاصله بعد از سرقت در شهرستان لاهیجان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمدرضا جعفری خیرخواه” با اعلام این خبر افزود: در ساعت ۱۱:۴۵صبح روزجاری در پی به صدا درآمدن آژیر بانک صادرات شهرستان لاهیجان، بلافاصله ماموران انتظامی و کارآگاهان آگاهی در محل بانک حاضر شدند.
سرهنگ جعفری خیرخواه افزود: با حضور به موقع ماموران و با همکاری شهروندان، یکی از دو سارق بانک که مسلح به سلاح گرم بود، توسط ماموران خلع سلاح شده و دستگیر می شود.
این مقام انتظامی با بیان اینکه یکی از سارقان قبل از حضور ماموران متواری شده است،بیان داشت: از متهم دستگیر شده دو قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۸ فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.
وی با اعلام اینکه موتورسیکلت سارقان که با پلاک جعلی جهت انجام سرقت مورد استفاده قرار گرفته بود، در محل وقوع جرم نیزکشف شد،اظهار داشت: از سارق ۳۵ساله دستگیر شده که اهل یکی از استان های مرکزی و ساکن سیاهکل است کل مبلغ سرقتی از بانک که ۲۷۶ میلیون ریال می باشد،کشف شد.
سرهنگ خیرخواه با اعلام اینکه در جریان تیراندازی سارقان، یکی از مشتریان بانک از ناحیه ساق پا مجروح و به بیمارستان منتقل شده است، متذکر شد: سرنخ هایی از متهم فراری بدست آمده که تلاش پلیس جهت دستگیری وی ادامه داشته که به محض دستگیری وی از طریق مبادی رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.
این مقام انتظامی با تصریح بر اینکه شعبه بانک سرقت شده فاقد مامور انتظامی بوده، بیان داشت: تذکر ها و توصیه های لازم جهت افزایش ضریب امنیتی بانک قبلا توسط پلیس به متصدیان مربوطه اعلام شده بود.
معاون اجتماعی پلیس گیلان در پایان از همکاری و مشارکت خوب مردم با پلیس در دستگیری سارق مسلح تقدیر و تشکر کرده و افزود: مردم امنیت سازان واقعی جامعه هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − سه =