مدیرکل بنیادشهیدگیلان: تلفیق علم و ایثار ظرفیت بزرگی را در جامعه ایجاد می‌کند

0 167

صبح کاسپین: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به اینکه نخبگان ایثارگر به مراتب اثرگذارتر از دیگران هستند، گفت: استان گیلان بیش از ۲۴۰ ایثارگر نخبه در حوزه‌های مختلف دارد.
عبدالله پاکاری در همایش “نام آوران ایثار و شهادت” که به‌منظور تجلیل از نخبگان ایثارگر در رشت، برگزار شد اظهار داشت: نقطه اتکا جامعه ایثارگران هستند که در رشد و تعالی کشور نقش موثری دارند.
وی نیروی انسانی را یکی از مزیت‌های هر کشوری عنوان کرد و گفت: سهمی که نیروی انسانی در تولید ثروت ملی دارد بیشتر از سایر منابع است و در کشور ما نیز در سال ۸۳ بنیاد ملی نخبگان تاسیس شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به اینکه نخبگان ایثارگر به مراتب اثرگذارتر از دیگران هستند بیان کرد: تلفیق علم و ایثار ظرفیت بزرگی را ایجاد می‌کند و استان گیلان نیز ظرفیت خوبی در مورد ایثارگران دارد.
پاکاری از حضور ۲۴۰ایثارگر نخبه در گیلان خبر داد و گفت: ایثارگران در هر زمینه‌ای نخبه و سرآمد هستند و در یک سال اخیر نیز اعتماد خوبی به ایثارگران و فرزندان شهدا در حوزه‌های مدیریتی شده است.
وی با بیان اینکه امیداوریم نخبگان ایثارگر در گیلان را به لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهیم اظهار داشت: بیش از ۳۰ هزار ایثارگر در گیلان وجود دارد و باید عموم جامعه از برکت ایثارگران بهره مند شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان تاکید کرد: باید نخبگان ایثارگر را به جامعه شناسایی و الگوسازی کنیم و توانمندی‌های ایثارگران را به جامعه معرفی کنیم.
در پایان این همایش از ۲۲ نخبه ایثارگر برگزیده تجلیل بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − هشت =