افسر پلیس گیلان کیف پول گمشده ۶۰۰ میلیونی را به صاحبش اش پس داد

0 191

صبح کاسپین : ‍ داریوش اصولی افسر وظیفه شناس معاونت وظیفه عمومی پلیس گیلان ، کیف پول مفقود شده شهروند تهرانی را به صاحب اش پس داد.
سرهنگ سید حسین صدرممتاز با بیان اینکه یکی از افسران معاونت وظیفه عمومی پلیس گیلان یک عدد کیفی که محتویات آن ۶۰۰ میلیون ریال ارزش داشت را پیدا کرده است، گفت: این افسر وظیفه شناس هنگام بازگشت به منزل کیف مذکور را پیدا می کند.
معاون وظیفه عمومی پلیس گیلان با تاکید براینکه ستوان اصولی با ذبح نفس خود صاحب مال را برای پس دادن کیفش پیدا کرد، افزود: صاحب کیف پول که یک جوان ۳۰ ساله اهل و ساکن تهران بود، برای بررسی موضوع و دریافت مال به معاونت وظیفه عمومی گیلان دعوت شد.
وی با تصریح براینکه پس بررسی هویت صاحب مال، کیف پول تحویل وی شد، خاطرنشان کرد: اقدام ستوان اصولی یک عمل ارزشمند، اخلاقی و ایثارمابانه است.
صدرممتاز با یادآوری اینکه این گونه افسران وظیفه شناس لایق بهترین قدردانی ها هستند، متذکرشد: نیروی انتظامی برای حفظ آرامش، جان و مال مردم تلاش می کند.
آرتین اسکندری صاحب کیف پول در ادامه با قدردانی از ایثار این افسر وظیفه شناس گفت: پس از مفقود شدن کیف پولم که حامل کارت های بانکی، مدارک شناسایی و چک های بین بانکی بود دچار سردرگمی و اضطراب شده بودم.
شهروند تهرانی با تصریح براینکه این اقدام افسر پلیس زندگی ام را به روال عادی برگرداند، ادامه داد: از این که کیف پول مفقود شده ام به دست یکی از افسران وظیفه شناس پلیس پیدا شد، بسیار خوشحال و خرسند هستم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =