کعبی: خیلی‌ها می‌گفتند که محو شده‌ام اما دوباره برگشتم

0 180

صبح کاسپین: مدافع – هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت از اینکه بعد از چهار سال دوباره به لیگ برتر بازمی‌گردد، ابراز خرسندی کرد.

به گزارش صبح کاسپین و به نقل از تسنیم، حسین کعبی درمورد تمدید قراردادش با سپیدرود رشت اظهار داشت: خوشحالم که قرار است بعد از چهار سال در لیگ برتر بازی کنم. قبلاً هم گفتم که علاقه زیادی دارم تا دوباره در فصل جاری پیراهن سپیدرود را بر تن کنم. واقعاً بعد از اینکه سپیدرود پس از ۵۰ سال به سطح اول فوتبال ایران برگشت، برای هواداران این تیم و مردم رشت خوشحال شدم. امیدوارم که در فصل جدید هم بهترین عملکرد را داشته باشم و بتوانم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم.

مدافع – هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت ادامه داد: خیلی‌ها می‌گفتند که حسین کعبی محو شده است، ولی من تلاش کردم و برگشت. از طرفی باید از زحمات نظرمحمدی و همچنین حمایت هواداران سپیدرود تشکر کنم. من با لطف آنها و از همه مهم‌تر با لطف امام‌رضا(ع) توانستم به روزهای خوب خودم برگردم. هرچند دو سال از فوتبال دور بودم، ولی حتماً حکمتی در این زمینه وجود داشت. در این یکی دو سال اخیر واقعاً اتفاقاتی افتاد که برایم شیرین و باورنکردنی بود. من همیشه خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌ام در سخت‌ترین لحظات شرایط خوبی را تجربه کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سپیدرود می‌تواند در فصل آینده تیم خوبی داشته باشد، گفت: مطمئناً نظرمحمدی تلاش می‌کند تا بازیکنانی را جذب کند که به‌درد سپیدرود می‌خورند. او در این مورد هم تخصص دارد که خیلی از بازیکنان را که از دوران اوج فاصله گرفته‌اند دوباره به روزهای خوب خودشان بازگرداند. من در جذب بازیکن دخالتی ندارم و ممکن است نظرمحمدی از من مشورتی بگیرد و من هم نظرم را بگویم. امیدوارم که در فصل جدید یک تیم خوب را تشکیل بدهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − 2 =