استاندار گیلان در آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان گفت :به آرامش و همدلی موجود در گیلان می بالم .

0 158

به گزارش عصرکاسپین، دکتر محمدعلی نجفی در این آیین که در سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی انزلی برگزار شد با ابراز خرسندی از حضور پیشکسوتان ورزشی، مربیان تیم‌های ملی و داوران بین‌المللی، قهرمانان آسیا، جهان و داوران بین المللی گیلان و تمامی بزرگوان در این جمع اظهار داشت : یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان مدافع حرم که با از خود گذشتگی ، امنیت و آسایش را برای کشور به ارمغان آوردند را گرامی می داریم.

وی افزود : به یمن برکت ایثار و فداکاری شهدای عزیز در اقصی نقاط کشور و بیرون از مرزها شاهد این مهر و وحدت میان ورزشکاران و سایر مردم خوب گیلان و کشور هستیم.

دکتر نجفی افزود : ورود به عرصه ورزش پهلوانی، قهرمانی و همگانی راه مقابله با بد اخلاقی، اعتیاد و ناهنجاری‌ها است.

وی ادامه داد : محیط‌های سالم ورزشی نقش تأثیرگذاری را در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

وی ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و قدردانی از منطقه ازاد انزلی افزود : احترام ویژه‌ای را برای پیشکسوتان قائل هستیم و برگزاری چنین نشست‌هایی موجب خواهد شد تا کرامت و ارزش پیشکسوتان به یاد گیلانیان آمده و باید این فرصت‌ها را غنیمت بدانیم.

دکتر نجفی بر ضرورت قدردانی از زحمات افرادی که در جهت اعتلای کشور تلاش کردند و فراگیر کردن این فرهنگ تأکید کرد و افزود : احترام و قدردانی از پیشکسوتان به همه ما ضروری است.

دکتر نجفی همراهی و همگرایی و در کنار هم بودن در استان را از جمله عنایت خداوند متعال در طی ۴ سال خدمت خود به عنوان استاندار یاد کرد و افزود : افتخار می‌کنم سهم کوچکی در جهت تحقق این مهم داشته و باید از این فرصت در جهت توسعه و بالیدن گیلان در کشور و جهان بهره گیریم.

استاندار گیلان افزود : الحمدا… در تمامی بخش‌ها شاهد این همدلی و همراهی در استان بودیم و به این آرامش و همدلی موجود در گیلان می بالم .

وی افزود : به همه عزیزانی که با آهنگ عشق و خدمت به مردم در حال تلاش هستند و تمامی ورزشکاران، پیشکسوتان، جوانان و بانوان و قهرمانان استانی، کشوری و جهانی که انگیزه خدمت به این مرز و بوم را دارند می بالم.

وی افزود : قدردان این صفا، صمیمت فراهم شده در استان هستیم و با این محیط خوب فراهم شده توانستیم بسیاری از چالش‌ها را پشت سر گذاریم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 2 =