طرح نقاشی دیواری “رودخانه محله من” در رشت برگزار شد

0 172

به گزارش عصرکاسپین، طرح نقاشی دیواری “رودخانه محله من” با مشارکت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری رشت و سازمان عمران و بازآفرینی در محله رودبارتان رشت برگزار شد.
به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، همزمان با ۲۲مرداد ماه، روز تشکلها و مشارکت اجتماعی ،طرح نقاشی دیواری «رودخانه محله من» با مشارکت دانش آموزان،کودکان و ساکنان محله رودبارتان برگزار گردید.
این برنامه که در ادامه مسابقه نقاشی «رودخانه محله من» توسط دفتر خدمات نوسازی محله رودبارتان و با همکاری سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری رشت و سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری اجرا گردید به عنوان بخشی از پرروژه های بهسازی محیطی محله محسوب میشود که در سند توسعه محله پیشنهاد شده است.
در این پروژه دیوار دبستان دخترانه شهید فتحی فر به طول بیش از ۳۵ متر با همراهی تعداد قابل توجهی از دانش آموزان، کودکان و اهالی محله رودبارتان طی دو روز نقاشی و رنگ آمیزی گردید.
مشارکت دانش آموزان در طراحی و اجرا ، مهمترین وجه تمایز برنامه امروز بود که با استقبال ساکنان و والدین دانش آموزان روبرو شد و لحظات بیاد ماندنی و شاد برای شرکت کنندگان خلق کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 12 =