مراسم تجلیل از آزادگان شاغل شهرداری رشت برگزار شد .

0 160

به گزارش عصرکاسپین،سرپرست شهردرای رشت در مراسم تجلیل از آزادگان شاغل شهرداری رشت اظهار کرد: آزادگان سرافراز ایران اسلامی با فداکاری‌های خود از مرزهای میهن پاسداری کردند.

فرامرز جمشیدپور با اشاره به اینکه صدام تفکر فرمانروایی بر کل کشورهای حوزه خلیج‌فارس را در تفکر خود می‌پروراند تصریح کرد: صدام اندیشه فرمانروایی بر کل کشورهای خلیج‌فارس را در ذهن داشت و در این راستا به میهن اسلامی نیز حمله نمود و با تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی رنج‌ها و مشقات فراوانی را موجب شد.

وی افزود: حضور ایثارگران و آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی که در طول هشت سال دفاع مقدس زندان‌های مخوف رژیم بعثی را تحمل کردند مایه مباهات است و افتخار می‌کنیم که خادم این افراد باشیم.

مدیر امور ایثارگران شهرداری رشت نیز اظهار کرد: ایثارگری‌های رزمندگان ایران اسلامی واقعیتی غیرقابل‌انکار است.

امیر ترومیده افزود: این افراد در دوران جنگ با فداکاری و گذشت از اسلام و انقلاب دفاع کردند و در حال حاضر نیز در لباس خدمت در شهرداری رشت و… مشغول به فعالیت هستند.

وی بابیان اینکه آزادگان در دوران اسارت بارها طعم شهادت را چشیدند گفت: مشقات و شکنجه‌هایی که آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس تحمل کردند بسیار سخت و طاقت‌فرسا بوده است و درواقع می‌توان صراحتاً اعلام کرد که این افراد بارها زیر شکنجه‌های نیروهای رژیم بعث عراق طعم شهادت را چشیدند.

مدیر امور ایثارگران شهرداری رشت در خاتمه بیان کرد: ارج نهادن به جایگاه این افراد بر همگان واجب است و باید قدردان ازخودگذشتگی‌های این افراد باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز گفت: دوران اسارت جنگ تحمیلی شرایط خاصی داشت و رنج‌هایی که طی آن مدت اسرای ایرانی متحمل شدند بسیار سخت و طاقت‌فرسا بود.

سید رضا موسوی روزان اظهار کرد: آزادگان در دوران اسارت خود شکنجه‌های نیروهای رژیم بعث عراق را تحمل کردند و با شجاعت و شهامت از اعتقادات اسلامی و انقلابی دفاع کردند.

وی بابیان اینکه یاد و نام همه شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس همواره در قلب‌ها باقی خواهند ماند گفت: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های همین افراد است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت: آزادگان اسطوره‌های ایران اسلامی هستند/مسئولان برای رفع مشکلات ایثارگران تلاش کنند

فاطمه شیرزاد نیز در این مراسم با قدردانی از زحمات و ایستادگی آزادگان سرافراز ایران اسلامی در دوران اسارت اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، ایثارگران و مدافعین حرم را گرامی می‌داریم.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مدیر امور ایثارگران شهرداری رشت در برپایی این مراسم گفت: وظیفه ما بود که در همان ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی این جلسه را تدارک ببینیم اما به علت تداخل جلسات این موضوع به تأخیر افتاد و امروز این افتخار نصیبمان شد که در خدمت آزادگان شاغل در شهرداری رشت باشیم.

شیرزاد آزادگان را یادگاران و امانت‌های هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: مسئولان باید به رفع مشکلات و دغدغه‌های خانواده ایثارگر و آزادگان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

شیرزاد تصریح کرد: شورای چهارم در راستای رفع مشکلات جامعه ایثارگر شهرداری رشت لوایح و مصوباتی داشته است و تلاش می‌کنیم تا با پرداختن به این مباحث در شورای پنجم حمایت همه‌جانبه‌ای از این دلاوران ایران اسلامی داشته باشیم.

وی بابیان اینکه ورود آزادگان به ایران اسلامی هنوز هم در یادها باقی‌مانده است گفت: آزادگان اسطوره‌های ایثار و شهادت هستند و شهید حججی‌ها برگرفته از همین اعتقادات و ولایتمداری‌های هستند.

وی با قدردانی از جان‌افشانی‌های مدافعین حرم که برای دفاع از حریم ولایت رهسپار میادین جنگ شدند تصریح کرد: افرادی که برای امنیت کشور از عزیزان خود چشم‌پوشی می‌کنند و به دفاع از ارزش‌ها می‌پردازند همواره شایسته احترام هستند و این مهم باید سرلوحه همه مدیران قرار داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =