افزایش ۷ درصدی مصرف انرژی برق در گیلان

0 155

به گزارش عصرکاسپین ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: با توجه به گرمای بی سابقه تابستان سال جاری، در مقایسه با سال گذشته مصرف انرژی برق در استان گیلان ۷ درصد افزایش یافت.

عظیم بلبل آبادی با بیان اینکه پیک مصرف برق سال جاری نسبت به پیک مصرف برق سال گذشته با افزایش ۱۱۳ مگاواتی روبرو شد، افزود: پیک مصرف برق استان گیلان با ثبت رکورد ۱۷۲۰ مگاوات در مرداد ماه سال جاری نسبت به پیک مصرف سال ۹۵ که در ۲۴ مرداد اتفاق افتاد و مقدار آن حدود ۱۶۰۷ مگاوات بود با افزایش ۱۱۳ مگاواتی روبرو شد و شاهد ثبت رکورد جدیدی در مصرف انرژی برق در استان بودیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان همچنین به مقایسه مصرف انرژی برق سال ۹۶ با سال ۹۴ پرداخت و گفت: مقایسه پیک مصرف برق سال ۹۶ با سال ۹۴ نشان می‌دهد که در سال ۹۶، رشد۵ .۱۱ درصدی مصرف انرژی برق نسبت به سال ۹۴ اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: این رقم در مقایسه با سال ۹۴،۵ . ۱۱ درصد و در مقایسه با سال ۹۵، حدود ۷ درصد افزایش مصرف انرژی برق در استان را شاهد بودیم.

بلبل آبادی تصریح کرد: با سیر صعودی مصرف انرژی برق در استان گیلان مواجه هستیم که باید متناسب با این افزایش مصرف انرژی، زیرساخت‌های شبکه برق در استان را توسعه بدهیم تا بتوانیم برقی مطمئن و پایدار برای مشترکین فراهم سازیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 19 =