تجلیل از آزادگان گیلانی در بیست و هفتمین سالروز ورودشان به میهن

0 126

به گزارش عصرکاسپین،جشن سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور با حضور بیش از هزار نفر از آزادگان گیلان در مجتمع فرهنگی – رفاهی زیباکنار رشت برگزار شد
استاندار در این مراسم با تقدیر از روحیه ی صبر و استقامت آزادگان سرافراز به نقش موثر آنان در حفظ و اشاعه ی ذخایر عظیم برجای مانده از دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : صبر ، استقامت ، بردباری ، مردانگی و روحیه ی ایثار از وجوه بارز آزادگان است .
محمد علی نجفی بر ضرورت قدرشناسی از شهامت ها و رشادتهای آزادگان و همچنین حفظ عزت و احترام آنان در جامعه تاکید کرد و افزود : ایران اسلامی با روحیه ی ایثار و شهادت فرزندان رشید این مرز و بوم عزت و استقلال خود را حفظ کرده و ادامه ی این روند ضامن دستاوردهای والای انقلاب و امام شهیدان است.
عبدالله پاکاری مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این مراسم در گزارشی عمده ترین برنامه های سالروز ورود آزادگان گیلانی به میهنمان را تشریح و اضافه کرد: از مجموع حدود ۲هزار و ۷۰۰ آزاده ی سرافراز استان تاکنون ۱۵ نفر به مقام شهادت نائل آمدند.
در ادامه ی این مراسم پس از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از نماهنگ شور آزادی ویژه ی آزادگان سرافراز گیلانی رونمایی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =