جاده امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت از وجود زباله پاکسازی شد

0 127

به گزارش عصرکاسپین،جاده امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت با حضور تشکل «سفیران سبز کادوس» و اداره حفاظت از محیط زیست این شهرستان از زباله پاکسازی شد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شفت در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این برنامه با مشارکت و همکاری اداره محیط زیست، تشکل زیست محیطی «سفیران سبز کادوس»، مرکزبهداشت و جمعی از نیروهای دواطلب هلال احمر و دوستداران محیط زیست در جاده امامزاده ابراهیم (ع) و روستای لاسک انجام شد.

رضا زمانی افزود: محیط زیست امانتی الهی است که در اختیار ما قرار داده شده و باید از آن به نحوه احسنت حفاظت و به دست آیندگان بسپاریم.

وی با اشاره به اصل ۵۰ قانون اساسی، گفت: حفظ محیط زیست به عهده کلیه آحاد جامعه بوده و در این باره نقش مردم و به ویژه تشکل های غیردولتی در مدیریت پسماند بسیار مهم است.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شفت در ادامه با بیان اینکه شهرستان از جمله شهرستان های گردشگرپذیر است، خاطرنشان کرد: از همه مسافرین و گردشگرانی که به شهرستان شفت و مسیرهای گردشگری آن سفر می کنند خواستاریم که در حفظ محیط زیست و نریختن زباله اهتمام ویژه را داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 11 =