جانشین عقیدتی سیاسی ناجای کشوردر رشت گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت در کشور است.

0 170

به گزارش عصرکاسپین،حجت الاسلام والمسلمین بهشتی جانشین عقیدتی سیاسی ناجای کشورامروز در مراسم معارفه رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان گفت : گیلان یکی از استان های عالم پرور است که مرحوم آیت الله بهجت نمونه ای از این عالمان بود.

وی افزود : این خطه سر سبز شهدای زیادی تحویل انقلاب داده است و رزمندگان گیلانی در دفاع از حرم و مرزهای کشور همیشه حضور پر رنگ داشته و دارند.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجای کشور با اشاره به اهمیت دایر شده عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی اظهار داشت : یکی از اهداف عقیدتی سیاسی ناجا،ارتقای بینش دینی و سیاسی فعالیت های روحانیون در نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی گیلان هم در این مراسم گفت : پلیس ایران اسلامی، یار و یاور مردم است و پلیس در راه انقلاب ایفای نقش می کند .

سردا ر محمد رضا حیدری با اشاره به رشادت های نیرو های انتظامی در کشور وشهادت نیروهای مخلص این نیرو گفت : ما امروز این امنیت که در کشور داریم مدیون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان تا به امروز ۲۰ شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است افزود: خون این شهدا ی والا مقام همچنان کشور رابیمه کرده و این وظیفه ی ما است که از خون تمام شهیدان حراست و دفاع کنیم.

در پایان این مراسم از تلاش های ۶ساله حجت الاسلام هادی شکری ریس سایق عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان تقدیر و حجت الاسلام شمشادی به عنوان رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − دو =