حمایت قاطع ۲۱۰ نماینده از شریعتمداری برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت

0 187

به گزارش عصرکاسپین،
۲۱۰ نماینده از محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت کرده و اعلام کردند که در جلسه رای اعتماد به وی رای مثبت خواهند داد.
بعد از معرفی محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، ۲۱۰ نماینده در اظهار نظر و مصاحبه با خبرنگاران حمایت خود را از برنامه ها، دیدگاهها و سیاست ها و اولویت های کاری آقای شریعتمداری برای تصدی این وزارتخانه اعلام کردند.

این عده از نمایندگان مجلس علاوه بر سوابق هشت ساله وی در وزارت بازرگانی به تجربیات اش در ستاد اجرایی امام (ره) و معاونت اجرایی ریاست جمهوری در چهار سال گذشته اشاره کرده و تاکید کردند که وی در این وزارتخانه همچون گذشته موفق عمل می کند.

همچنین نمایندگان با اشاره به برنامه های آقای شریعتمداری نگاه وی به صادرات، بهبود محیط سرمایهگذاری و فضای کسب و کار، توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی،رفع موانع، تثبیت و ارتقای رونق تولید و توانمند سازی بخش خصوصی، توسعه صادرات غیر نفتی، ارتقاء سهم و نقش فعالیت های معدنی در تولید ناخالص داخلی، بهبود و توسعه روابط تجاری بین المللی توسعه بازرگانی داخلی، ارتقای بهره وری عوامل تولید، مدیریت واردات و مبارزه با قاچاق و انطباق این برنامه ها با برنامه ششم توسعه کشور را از نقاط قوت وی ذکر کردند.

این نمایندگان شامل نواب رئیس مجلس، برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس، روسای همه کمیسیونهای تخصصی و هیئت رئیسه کمیسیونها هستند. همچنین دربین نمایندگاه چهره های شاخص فراکسیونهای مختلف مشاهده می شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 8 =