ساخت ۱۷ مدرسه توسط بنیاد برکت در گیلان

0 171

به گزارش عصرکاسپین، مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از سال ۸۹ تاکنون ۱۷ مدرسه با ظرفیت ۸۷ کلاس درس توسط بنیاد برکت ، به آموزش و پرورش استان گیلان تحویل شده است.
مهدی حاجتی با اعلام این خبر که مدارس یاد شده در شهرهای : آستارا، ماسال، املش ، اطاقور، صومعه سرا، لنگرود، شفت، رضوانشهر و چابکسر ساخته شده، خاطرنشان کرد: برای ساخت این واحدهای آموزشی ۶ میلیارد و ۷۰۵ میلیون تومان هزینه شده است. وی با اشاره به اینکه هدف بنیاد برکت ساخت مدرسه در مناطق محروم است، خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ ، عملیات اجرایی ساخت سه مدرسه در تالش و یک مدرسه در رضوانشهر آغاز شده که برای ساخت آن سه میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

فلسفه‌ی وجودی بنیاد برکت، کمک و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد، گروه‌ها و واحدهای کسب و کار مستعد فعالیت و فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ی کشور، در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران، و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

مدرسه‌سازی یکی از ماندگارترین فعالیت‌های بنیاد برکت است که در راستای منویات مقام معظم رهبری در ساخت یک‌هزار مدرسه در روستاها و مناطق محروم کشور انجام می‌شود.

از ابتدای فعالیت بنیاد برکت تاکنون، ۸۰۰ مدرسه با ۴ هزار و ۴۰۰ کلاس درس به بهره‌برداری رسیده و یک هزار و ۵۰۰ روستای محروم کشور زیر پوشش مدارس برکت قرار گرفته‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 12 =