علی بهارمست سرپرست تیم فوتبال سپیدرود : در ۳ بازی گذشته هم حق ما باخت نبود

0 143

به گزارش عصرکاسپین،علی بهارمست در خصوص برتری یک بر صفر سپیدرود مقابل پیکان اظهار داشت:
بعد از سه بازی که حق‌ ما باخت نبود، در این دیدار پیروز شدیم. هفته گذشته نیز مقابل گسترش فولاد بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما در دقایق پایانی نتیجه را واگذار کردیم و این موضوع کار را از لحاظ روحی و روانی برای تیم سخت کرده بود. هفته گذشته کادرفنی با تمریناتی که طراحی کرد، سعی داشت روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کند.
علی بهارمست ادامه داد:
خدا را شکر با حمایت هواداران‌مان که همیشه پشت تیم هستند، توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. در این بازی یک گل زدیم، یک پنالتی از دست دادیم و چندین موقعیت گلزنی دیگر را هدر دادیم. با این وجود، هم از بازی و هم از تلاش بازیکنان تیم راضی هستیم. این سه امتیاز را با بازی خوب به دست آوردیم و برای‌مان خیلی ارزشمند است. پیکان هم تیم خوبی است و کادرفنی با دانشی دارد. خوشحالیم در این دیدار به چیزی که مستحقش بودیم رسیدیم.
سرپرست تیم سپیدرود رشت درباره دلیل بازی نکردن سهیل حق‌شناس در روز خداحافظی‌اش، تصریح کرد:
نظرمحمدی قصد داشت از این بازیکن در بازی استفاده کند اما در جریان بازی مجبور شدیم سه تعویض اجباری انجام دهیم و به همین دلیل نتوانستیم از حق‌شناس استفاده کنیم. حسین کعبی و توحید غلامی در نیمه اول مصدوم شدند و درخواست کردند تعویض شوند. به همین دلیل مجبور شدیم این دو بازیکن را از زمین خارج کنیم. در ۱۵ دقیقه پایانی بازی نیز حسین ابراهیمی مصدوم شد. متأسفانه در دیدار مقابل پیکان روندی پیش آمد که نتوانستیم به حق‌شناس بازی دهیم.
علی بهارمست در ادامه با تمجید از سهیل حق‌شناس، گفت:
او بازیکن با تجربه و یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان تاریخ سپیدرود است و هواداران هم به حق به او لقب اسطوره را داده‌اند. حضور این بازیکن در دو سال گذشته خیلی به ما کمک کرده و یکی از ارکان اصلی صعود سپیدرود به لیگ برتر بوده است. حق‌شناس در قلب تک تک بازیکنان و کادرفنی تیم سپیدرود حضور دارد و کادرفنی هم از این اتفاقی که در بازی با پیکان افتاد ناراحت هستند. نمی‌خواهم از کلمه خداحافظی برای حق‌شناس استفاده کنم،‌ چون او همیشه کنار ما است و در کادرفنی تیم حضور خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =